Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@20:33:12 GMT

نا آرامی در بغداد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۳۹۹۰

 فرمانده پلیس کربلا درباره تحولات اخیر این استان با انتشار بیانیه‌ای به خرابکارانی که قصد دارند تظاهرات را به انحراف بکشانند، هشدار داد، المیادین نیز از ناآرامی‌هایی در بغداد خبر داد.
خرداد ،المیادین در گزارش خود گفته است که تظاهر کنندگان در پل سنک در بغداد تجمع کرده‌ و اقدام به آتش زدن لاستیک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اخباری از آتش زدن رستوران ترکی در مرکز بغداد در محدوده میدان التحریر مهمترین میدان بغداد توسط تظاهرکنندگان منتشر شده است.
یک مقام امنیتی عراق به سومریه نیوز گفت: معترضان به این رستوران ترکی حمله‌ور شده و آنجا را آتش زدند و این مساله باعث شد نیروهای دفاع مدنی و اطفاء حریق وارد عمل شوند.
پلیس کربلا نیز بیانیه‌ای را درباره تظاهرات استان منتشر کرده و تظاهرکنندگان را به خویشتنداری فرا خوانده است.
فرمانده پلیس کربلا درباره تحولات اخیر این استان بیانیه صادر کرده و به خرابکارانی که قصد دارند تظاهرات را به انحراف بکشانند، هشدار داده است.
در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی قادر به حمایت از کربلای معلی هستند و نهایت تلاش خود را برای تامین امنیت استان و پاسخ به خرابکاران به کار می‌گیرند. خرابکارانی که تلاش می‌کنند تظاهرات را به غیر از مناطق تعیین شده بکشانند.
در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی نمایندگانی را برای مذاکره با تظاهرکنندگان فرستاده‌اند تا از خواسته‌های آنها مطلع شده و از هرگونه بستن مسیرها، اعمال خشونت، آتش‌زدن‌ها جلوگیری کنند و به این نحو سلامت افراد و اموال و دارایی‌های مردم حفظ شود. در عین حال در این بیانیه به برخورد شدید پلیس و ارتش با کسانی که به اموال خصوصی و عمومی و نیروهای امنیتی تعدی کنند، تاکید شده است.
از سوی دیگر سخنگوی پلیس عراق اعلام کرد: ۶۰ تن از نیروهای پلیس در اثر پرتاب سنگ از سوی تظاهرکنندگان به نیروهای امنیتی در خیابان الهوره در شهر الکوت مرکز استان واسط زخمی شدند.
حسین السرای، مدیر اطلاع‌رسانی پلیس واسط در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس نهایت خویشتنداری را برای هرگونه خونریزی از بین دو طرف به کار گرفتند اما برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در خیابان الهوره از گاز اشک‌آور استفاده کردند.
وی خاطرنشان کرد: تظاهرکنندگان به سوی نیروهای پلیس سنگ پرتاب کردند که منجر به زخمی شدن ۶۰ نیروی پلیس شد شاهدان گفته‌اند حدود ۴۰ تظاهرکننده و نیروهای امنیتی در پی زد و خورد در خیابان‌های شهر الکوت زخمی شدند. برچسب ها: پلیس کربلا ، بغداد

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس کربلا بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی

دستگاه‌های امنیتی یمن در صنعاء جزئیات کشف شبکه جاسوسی را که به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کردند، افشا کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع امنیتی به خبرگزاری سبأ گفت که چندین جاسوس وابسته به یک یگان اطلاعاتی با عنوان یگان 400 به ریاست عمار عفاش جاسوس تحت پیگرد دستگیر شده‌اند.

پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به‌زودی آغاز خواهد شد

ماموریت جاسوس‌ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مواضع متعلق به نیروهای مسلح یمن در ساحل غربی جمهوری یمن و دادن این اطلاعات به آمریکا و  اسرائیل به عنوان دشمنان یمن بوده است.

جاسوس‌های یگان 400 اقدام به شناسایی و جمع آوری اطلاعات از اماکن شلیک موشک و پهپادی می‌کردند که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود.

افراد  دستگیر شده به شناسایی مواضع شلیک موشک و پهپاد و مواضع قایقهای نیروهای مسلح و انتقال اطلاعات مورد نظر به اربابان خود می‌کردند.

مزدوران یگان 400 با اطلاعاتی که به دشمنان آمریکایی و  انگلیسی دادند، باعث شهید و زخمی شدن شماری از مردم و وارد آمدن خسارتهای مادی شدند.

ماموریت ترور نیروهای مسلح و امنیتی و از کار انداختن تجهیزات و ادوات نیروهای مسلح یمن به این جاسوس‌ها واگذار شده بود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج