Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، با بیان اینکه در برخی ایستگاه‌ها به علت شلوغی جمعیت و توقف مردم در لبه سکو قطار با احتیاط بیشتری وارد سکو می‌شود، گفت: در خصوص رایگان شدن مترو در زمان اوج گیری آلودگی هوا نیز تابع تصمیمات ستاد مبارزه با آلودگی هوا هستیم. تاریخ انتشار: 04:44 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۳۸۹

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با بیان اینکه طبق بررسی‌های روزانه در هفته‌های اخیر افزایش یا جهشی در تعداد مسافران مترو رخ نداده است، گفت: آمار مسافران روزانه کنترل و برنامه ریزی‌های لازم نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه شلوغی در زمان پیک تردد‌ها همیشه وجود داشته است، افزود: در ساعات پیک تردد‌ها ورود مسافر به یک باره انجام می‌شود و در تمامی ایستگاه‌های تقاطی که در هسته مرکزی شهر هستند کندی حرکت رخ می‌دهد.


نوبخت با بیان اینکه در برخی ایستگاه‌ها به علت شلوغی جمعیت و توقف در لبه سکو قطار با احتیاط بیشتری وارد سکو می‌شود، تصریح کرد: در زمانی که قطار با کندی حرکت به علت ازدحام حمعیت مواجه می‌شود در زمان ترک ایستگاه نیز تاخیر رخ می‌دهد.


وی با تاکید بر اینکه خرابی قطار در مترو در هفته‌های اخیر گزارش نشده و تعداد واگن نیز کاهش نیافته است، گفت: علت برخی تاخیر‌ها در جابه جایی مسافران مترو افزایش جمعیت در ساعات پیک تردد است.


نوبخت در پاسخ به این سوال که آیا در زمان اوج گیری آلودگی هوا باز هم مترو برای استفاده شهروندان رایگان خواهد شد یا خیر، افزود: مترو در خدمت شهروندان همیشه بوده و خواهد بود تا به آلودگی هوا و وضعیت هشداری نرسیم و در خصوص هزینه‌ها نیز تابع تصمیمات ستاد مبارزه با آلودگی هوا هستیم.

بیشتر بخوانید: علت تاخیر حضور قطار در برخی ایستگاه‌های مترو چیست؟ /خط ۳ مترو هیچ گونه نقص فنی ندارد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، یادآور شد: همه باید از مترو استفاده کنند تا به این ترتیب آلودگی هوا روند نزولی داشته باشد و مترو نیز ملزم به بهبود شرایط برای استفاده مردم از این ناوگان است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو مترو تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران