Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران یکسری دشمنان قسم خورده‌ای دارد و نباید گذاشت اشتباه فردی، کلیت سپاه و موفقیت‌های این نیرو را تحت‌الشعاع قرار دهد. تاریخ انتشار: 07:32 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۳۵۵ محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اقدام برخی‌ها در بی اهمیت نشان دادن حمله سپاه به پایگاه‌های آمریکایی عین الاسد گفت: سربازان و  سرداران سپاه برای دفاع از کشور تکه تکه می‌شوند و جانشان را برای دفاع از کشور  در کف اخلاص گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: ما به همین راحتی نمی‌توانیم بگوییم که چون فردی در سپاه خطا کرده است باید از این همه فداکاری و جانفشانی این نیرو بگذریم و آن را نادیده بگیریم.   بیشتر بخوانید:
کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد رفتار غیردیپلماتیک سفیر انگلیس را بررسی می‌کند   این نماینده مجلس گفت: به هر صورت سپاه پاسداران یکسری دشمنان قسم خورده‌ای دارد و نباید گذاشت اشتباه فردی، کلیت سپاه و موفقیت‌های این نیرو را تحت الشعاع قرار دهد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در حال حاضر دشمن در تلاش است تا از سقوط هواپیمای اوکراینی بهره‌برداری سیاسی کند این در حالی است صدها فتنه و خرابکاری علیه ایران انجام می‌شود  که اگر سپاه نباشد همه این موارد آسیب‌رسان خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها