Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از اعزام مبلغان اهل سنت و تشیع به خارج از کشور خبر داد و گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی به صورت منطقه ای برای روحانیون برگزار خواهد شد.

دکتر مرتضی یوسفی‌راد، معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان اظهار کرد: اعزام مبلغان اهل سنت و تشیع همزمان به خارج از کشور یکی از برنامه‌های حوزه آموزش و پژوهش شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای این طرح از سال آینده در سطح کشور افزود: در این راستا و به منظور ارتقای توانمندی روحانیون سطح کشور در تلاشیم تا دوره‌های آموزشی به صورت منطقه ای برای روحانیون برگزار می‌کنیم.
یوسفی‌راد بیان کرد: بعد از مرحله توانمندسازی روحانیون و استعداد سنجی آنان، دوره‌های آموزشی تخصصی برای روحانیون اعزامی برگزار خواهد شد و این افراد برای تبلیغ و شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی به خارج از کشور اعزام می‌شوند.
وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه آموزش و پژوهش اشاره و عنوان کرد: درحوزه آموزش و پژوهش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانیم تا در کنار صدرو مدرک و برگزاری آزمون، فعالیت‌های پژوهشی این حوزه را افزایش دهیم.
معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، اجرای نشست‌ها و کارگاه‌های بین علمای شیعه و اهل سنت را یکی دیگر از برنامه‌های هدف گذاری شده حوزه آموزش و پژوهش دانست و عنوان کرد: توانمندسازی اساتید حوزه‌های علمیه و مدارس علوم دینی به صورت جدی مورد توجه ما قرار گرفته و از سال آینده این برنامه‌های آموزشی ویژه اساتید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند