Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج اصناف لرستان از کمک بیش از 200 میلیون تومانی بازاریان به دانش‌آموزان محروم استان در طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» خبر داد.

جمال ابدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به استقبال خوب اصناف لرستان از طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز»، اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار و 400 کاسب از جامعه بسیج اصناف استان در این طرح شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اگرچه این طرح طی سال‌های گذشته نیز در شهرهای مختلف استان اجرایی شده بود اما به واسطه اینکه در برنامه‌های ابلاغی بسیج اصناف قرار گرفته، بنابراین امسال با نگاه ویژه‌تری به این موضوع توجه شد.

مسؤول بسیج اصناف لرستان از کمک بیش از 200 میلیون تومانی بازاریان به دانش‌آموزان محروم استان خبر و ادامه داد: امسال و در دو مرحله اصناف استان بیش از 200 میلیون تومان در طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» کمک نقدی و غیرنقدی کردند.

ابدالی با بیان اینکه شناسایی دانش‌آموزان نیازمند توسط بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد، افزود: تلاش شده در شناسایی افراد محروم موازی کاری با فعالیت‌های کمیته‌امداد و بهزیستی انجام نشود.

وی اظهار داشت: هر کاسب به طور میانگین یک دانش‌آموز نیازمند را تحت حمایت قرار داده است،  ضمن اینکه برخی اصناف علاوه بر جامعه هدف دانش‌آموزی، برخی افراد نیازمند را نیز شناسایی و تحت پوشش قرار داده‌اند.

مسوول بسیج اصناف لرستان با اشاره به کمک‌های مستمر بازاریان از دانش‌آموزان نیازمند، تصریح کرد: آخرین مرحله از طرح «هر کاسب یک دانش‌آموز» در ایام پایانی سال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 85018

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموز لرستان اصناف جمال بسیج اصناف اصناف لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان