Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا غلامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از کشورها هم در تک رشته‌ها قهرمان‌های خوبی دارند به عنوان مثال عراق در کباده ورزشکار مهمی دارد که در آسیا نفر اول شده است.

وی با بیان اینکه کشتی گیران مطرحی در حال رشد و بروز هستند که کار را برای ورزشکاران ایرانی دشوار می‌کنند، افزود:‌ ازبکستان، قزاقستان و قرقیزستان تک چهره‌های خوبی در حوزه کشتی پهلوانی دارند بنابراین کار راحتی پیش رو نداریم اما به ورزشکاران کشورمان برای کسب افتخار امیدوار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که مدیر فنی تیم‌های ملی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز هست با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در سنندج اضافه کرد: اردو تا روز جمعه ادامه دارد و پس از آن تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که ۲۸ دی برگزار می‌شود به بجنورد اعزام می‌شود.

غلامی با بیان اینکه این آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم است و ورزشکاران شرایط و وضعیت خوبی دارند، یادآور شد: سوران الله مرادی، امین شهریاری و پژمان سکونتی سه ورزشکار کردستانی حاضر در این اردو هستند.

وی تاکید کرد: در این اردو تمرینات در زمینه تیمی زورخانه‌ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود و سه کمک مربی هم مرا در آماده سازی تیم کمک و همراهی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: تمام شرایط لازم را فدراسیون فراهم کرده و اداره ورزش و جوانان کردستان هم در زمینه اسکان، مکان و تغذیه به تیم کمک خوبی کرده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های چهار کشور تانزانیا، بنگلادش، هند و جمهوری آذربایجان هم تمرینات خود را در سنندج برگزار می‌کنند،  افزود: ۸۵ کشور در دنیا در این رشته ورزشی فعالیت دارند و برای حضور در مسابقات جهانی در بجنورد هم ۴۵ کشور اعلام آمادگی کرده و تاکنون تیم های چند کشور به ایران وارد شده‌اند.

غلامی با اشاره به اینکه لیگ کشور در این رشته ورزشی هم برقرار است، اضافه کرد: از ۱۰ بهمن هم لیگ جدید کار خود را آغاز می‌کند که سه تیم از ۱۰ تیم حاضر در آن از استان کردستان هستند که شامل عمران پویش کردستان، پیامبر اعظم آزادگان سقز و سازمان بسیج است.

مدیر تیم‌های ملی رشته پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای تاکید کرد: در مقایسه با رشته‌های ورزشی دیگر آنطور که باید و انتظار می‌رود به این رشته ملی و مذهبی توجه نشده است.

سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۲۸ دی تا دوم بهمن سال جاری به میزبانی شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تیم ملی ایران کردستان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران کردستان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سنندج تیم ملی ایران کردستان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود