Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:03:44 GMT

صعود تیم کوهنوردی کهگیلویه به ارتفاعات کوه سفید

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۵۲۷۹

صعود تیم کوهنوردی کهگیلویه به ارتفاعات کوه سفید

تیم کوهنوردی کهگیلویه در گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی به کوه سفید صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهیدان مقاومت جمعی از ورزشکاران و اعضای تیم کوهنوردی شهرستان به کوه سفید واقع در لنده صعود کردند.

رئیس هیئت کوهنوردی کهگیلویه درباره صعود ایم تیم اظهار داشت: در این برنامه  ۲۰ نفر از کوهنوردان شهرستان کهگیلویه در مدت ۲ روز به این ارتفاعات صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک محمدی افزود: هیئت کوهنوردی شهرستان فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز و بیش از ۲۵۰ کوهنورد به صورت رسمی در این هیئت مشغول فعالیت ورزشی هستند.

وی گفت: این هیأت به مناسبت‌های گوناگون برنامه کوهنوردی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کوهنوردی فارس لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی