Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@10:52:19 GMT

مهاجم استقلال کلافه شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۵۴۰۲

مهاجم استقلال کلافه شد!

سجاد آقایی گفت: من با مدیران باشگاه حرف زدم، گفتم نه اسکان دارم و نه به من پول می‌دهید، گفتند می‌توانی بروی و حالا هم که جدا شدم به من اینطوری گفتند. خودم هم نمی‌دانم چکار کنم.

به گزارش مشرق، سجاد آقایی بازیکنی است که ظهر دیروز خبر جدایی‌اش روی خروجی باشگاه قرار گرفت و البته این بازیکن با قراردادی قرضی به ذوب‌آهن پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی در این باره گفت: من نمی‌دانم چه بگویم و خودم هم مانده ام چه شده است. مگر نباید بازیکن در آرامش بازی کند؟ پس این چه کاری است. ظهر نامه زده‌اند که رضایت سجاد آقایی صادر شود و شب می‌گویند نمی‌شود. مگر چنین چیزی می‌شود؟ خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دوست ندارد در این تیم به فعالیت خود ادامه بدهد یا نه هم گفت: من با مدیران باشگاه حرف زدم، گفتم نه اسکان دارم و نه به من پول می‌دهید، گفتند می‌توانی بروی و حالا هم که جدا شدم به من اینطوری گفتند. خودم هم نمی‌دانم چکار کنم.

بیشتر بخوانید:

منزوی: زمان بدهند مافیا و خائن مشخص می‌شود

کامران منزوی در برنامه فوتبال برتر انتقال سجاد آقایی به تیم ذوب‌آهن رو منکر شد و گفت قرار بود آقایی به صورت قرضی راهی نساجی شود که این انتقال منتفی شد.

نکته جالب درباره صحبت‌های منزوی این است که روز گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال انتقال سجاد آقایی به ذوب‌آهن را اعلام کرد و حتی عکس او با شال این تیم هم منتشر شد. 

این اولین بار نیست که مسئولان استقلال تا این حد ناهماهنگ و ضعیف عمل می‌کنند و در مسائل دیگر هم اتفاقات مشابه کم رخ نداده است!

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی سجاد آقایی ذوب آهن اصفهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

ایران با قهرمانی در این دوره، ضمن دستیابی به سیزدهمین عنوان قهرمانی خود، بار دیگر جام را از ژاپن پس گرفت و به قله آسیا بازگشت. فوتسال ایران با سیزدهم قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود و ژاپن با 4 عنوان قهرمانی و اختلافی معنادار، در رده بعدی قرار دارد.

در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا تیمی به جز ایران و ژاپن نتوانسته به عنوان قهرمانی برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900671

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید