Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:12:28 GMT

فیلم پاراسایت اکران و نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۵۵۹۶

فیلم پاراسایت اکران و نقد می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکران و تحلیل فیلم «پاراسایت» (انگل) به نویسندگی و کارگردانی «بونگ جون ـ هو» با حضور حسن لطفی - نویسنده و منتقد سینمایی- و جمعی از علاقه‌مندان پنجشنبه ۲۶ دیماه ساعت ۹:۳۰ در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود.

حمید رضا ملازینل کارشناس مسوول واحد هنر‌های تصویری این مرکز، «پاراسایت» را فیلمی پر تنش و پر تعلیق با نشانه‌های فراوان جذابیت توصیف کرد و گفت: این فیلم علاوه بر آنکه برنده نخل طلای بخش اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹ شده دارای ارزش‌های اجتماعی فراوانی است به همین علت اکران، نقد و بررسی این اثر تاریخ ساز سینمای کره در جدول برنامه هفتگی کارگاه تخصصی نقد فیلم حوزه هنری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پاراسایت» (انگل) محصول سال ۲۰۱۹ داستان خانواده‌ی فقیری را روایت می‌کند که همگی بیکار هستند و به صورت اتفاقی با خانواده‌ی ثروتمندی آشنا می‌شوند و با پیش رفتن داستان به مخمصه می‌افتند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • کورت انگل برای بازگشت به WWE اعلام آمادگی کرد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد