Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از حضور سفیر انگلیس در ایران در یک تجمع ساختار شکنانه دفاع و حمایت و همبستگی خود را با لندن اعلام کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دوشنبه از اقدام غیرقانونی سفیر انگلیس در تهران و حضور در یک تجمع غیرقانونی و ساختار شکنانه دفاع کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه اسرائیل در نامه‌ای خطاب به «دومنیک راب» وزیر خارجه انگلیس نوشت: «به دنبال رفتار وحشتناک مقامات ایران در قبال سفیر شما در تهران می‌خواهم حمایت و همبستگی خود را اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اسرائیل کاتص این نامه را روز دوشنبه برای همتای انگلیسی خود ارسال کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در بخش دیگر این نامه نوشت که بازداشت «رابرت مک‌ایر» سفیر انگلیس در ایران بی شک نقض آشکار کنوانسیون وین بود و این اقدام نه فقط حمله به انگلیس، بلکه حمله به ساختار بین المللی مبتنی بر قوانین بود.

کاتص نوشت: «این رفتار رژیم ایران مستحق محکومیت بی حد و حصر از سوی همه اعضای مسئول جامعه بین المللی است. لطفا بدانید که اسرائیل شانه به شانه همراه با انگلیس است.»

پیشتر منابع امنیتی گفته بودند رابرت مک‌ایر شامگاه شنبه در میان معترضان و ساختارشکنانی مقابل دانشگاه امیرکبیر حضور داشته و مشغول تهیه عکس و فیلم از این تجمع غیرقانونی بود.

دولت انگلیس نیز در واکنش به دستگیری سفیر خود در تجمع غیرقانونی شامگاه شنبه در تهران، مدعی شد این اقدام نقض قوانین بین‌المللی است.

وزیر خارجه انگلیس نیز دوشنبه با حضور در مجلس این کشور گفت: لندن بعد از خروج از اتحادیه اروپا نظام تحریمی تازه‌ای تعریف می‌کند تا با آن بتواند تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل کاتص ایران تهران رژیم صهیونیستی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی گفت: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

کد خبر 6090050

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران