Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال ۴۰ تُن مواد غذایی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان سیستانوبلوچستان گفت: در 13 شهرستان ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زاهدان، سرباز، سراوان، سیب و سوارن، فنوج، کنارک، میرجاوه، نیکشهر و هیرمند متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده‌اند که در روزهای گذشته به 3 هزار و 428 نفر در 98 شهر و روستا امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط در این مناطق نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است، گفت: در حال حاضر 6 فروند بالگرد به این مناطق اعزام شده است. 521 امدادگر و نجاتگر نیز در قالب 104 تیم عملیاتی در حال امدادرسانی به هموطنان متأثر از سیل و آبگرفتگی در این استان هستند.

سلیمی همچنین به اسکان یک هزار و 144 نفر در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امروز 40 تُن مواد غذایی به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری سایر بخش‌ها که در مناطق سیل زده حضور دارند شرایط در روزهای آتی بهتر شود.

ارسال 300 هزار بطری آب معدنی و 5 هزار بسته امدادی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانوضعیت سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان "بسیار وخیم" است/ نیاز فوری مردم به آب آشامیدنی و مواد غذاییشماره حساب بهزیستی برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعلام شد

انتهای پیام/

 

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟