Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخست وزیر کانادا طی اظهاراتی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران بر اثر خطای انسانی، اقدامات یکجانبه گرایانه و تنش زای آمریکا در منطقه را مورد انتقاد قرار داد. تاریخ انتشار: 09:16 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۵۱۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «جاستین ترودو» می‌گوید اگر تنش‌های منطقه‌ای نبود، قربانیان هواپیمای اوکراینی سقوط کرده در ایران زنده و در کنار خانواده هایشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش گلوبال نیوز، جاستین ترودو روز دوشنبه گفت: «اگر تنش‌های منطقه‌ای اتفاق نیفتاده بود، قربانیان هواپیمای مسافربری اوکراینی سقوط کرده در ایران، هنوز زنده بودند.»
وی در بخشی از سخنان خود ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا در قبال ایران و به ویژه ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بغداد، گفت: «در حالی که ما تلاش می‌کنیم به عنوان یک جامعه بین المللی در موضوعات عمده کار کنیم، آمریکا خود به تنهایی تصمیم می‌گیرد.»   بیشتر بخوانید:  واکنش اوکراین و کانادا به سقوط هواپیمای مسافربری به دلیل خطای انسانی غیر عمد  ایران از هرگونه همکاری بین المللی برای روشن شدن دقیق این حادثه استقبال خواهد کرد
دولت کانادا روز دوشنبه، ۲۳ دی،  اعلام کرد ایران با ایفای نقش فعال بازرسان کانادایی در تحقیقات مربوط به این سانحه موافقت کرده است.
یک فروند هواپیمای بویینگ مکس ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین در ۸ ژانویه (۱۸ دی) در اثر خطای انسانی غیر عمد در ایران سقوط کرد و همه ۱۷۶ سرنشین آن از جمله ۵۷ شهروند کانادایی جان باختند.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانادا جاستین ترودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد