Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پلدختر گفت: ۹۸ شعبه اخد رای برای انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان پلدختر تعیین شده است. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حسن رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: از مجموع 32 داوطلب ثبت نامی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان 19 نفر تایید صلاحیت و 13 نفر رد یا عدم احراز صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبان رد صلاحیت یا افرادی که صلاحیتشان احراز نشده می‌توانند ظرف پنج روز از 22 تا 26 دی‌ماه شکایت خود را همراه با مستندات به دبیرخانه و نمایندگان هیئت نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری لرستان تحویل دهند.

‌13 کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه عسلویه، جم، کنگان و دیر تایید صلاحیت شدند‌‌163 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم در الیگودرز تعیین شد53 نامزد انتخاباتی در استان سمنان تائید صلاحیت شدند

فرماندار پلدختر عنوان کرد: شکایات داوطلبان پس از تحویل به شورای نگهبان تا 11 بهمن‌ماه ظرف 20 روز مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن نظر نهایی و قطعی این شورا در مورد آنان به وزارت کشور اعلام و این وزارتخانه و فرمانداری داوطلبان را در جریان قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه لیست قطعی داوطلبان تأیید شده در 23 بهمن اعلام و آنها می‌توانند از این تاریخ تا 30 بهمن‌ماه به مدت یک هفته فعالیت تبلیغاتی داشته باشند بیان کرد: در مجموع و بر اساس آمار حاصله 60 هزار 400 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

رضائیان گفت: پیش‌بینی می‌شود برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 98 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را در این حوزه انتخابیه را بر عهده دارند تصریح کرد: بستر کار برای برگزاری انتخابات فراهم است و مشکلی وجود ندارد و منتظریم بقیه برنامه زمان‌بندی را با قاطعیت انجام دهیم.

فرماندار پلدختر خاطرنشان کرد: این اطمینان را به همه مردم می‌دهیم آنچه که حق‌الناس و وظیفه صیانت از انتخابات است را فرمانداری به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد تا انتخابات باشکوهی را داشته باشیم.

انتهای پیام/646/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات