Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی صعود مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران به المپیک و کسب هشتمین سهیمه استان در المپیک و پارا المپیک 2020 توکیو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پیامی کسب این افتخار تاریخی را به وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون والیبال، مردم ورزش دوست استان و کشور و خانواده ورزشکار افتخار آفرین خراسانی تیم ملی، پوریا یلی و نوید مشجری، آنالیزور تیم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی در این پیام با اشاره به نقش غیر قابل انکار حضور ورزشکاران استان در بالاترین سطح یک رویداد جهانی به نام المپیک در توسعه ورزش هر منطقه، ایجاد نشاط و شادی اجتماعی و افزایش غرور ملی، تلاش ورزشکاران و دست اندرکاران را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با موافقت رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، کلایی، شهردار مشهد و سایر مسئولین استان از این قهرمانان حمایت های مادی ومعنوی خوبی به عمل آید.

وی افزود: بدیهی است نقش بسیار خوب رسانه ها همچون گذشته می‌تواند انگیزه ورزشکاران استان را مضاعف کند.

گفتنی است؛ تاکنون از خراسان رضوی 4 ورزشکار سهمیه المپیک و 4 ورزشکار سهیمه پارا المپیک را کسب کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تیم ملی مدیر کل ورزش و جوانان استان والیبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان