Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گابریل کالدرون سرانجام این هفته و بعد از کش و قوس فراوانی که بین او و باشگاه پرسپولیس شکل گرفت، از هدایت این تیم ایرانی کنار رفت.

کالدرون که تیرماه ۹۸ سرمربی پرسپولیس شده بود، بعد از نزدیک به ۶ ماه کار و صدرنشین کردن پرسپولیس در لیگ برتر، از این تیم جدا شد.

این مربی آرژانتینی بعد از جدایی اش در اینستاگرام خود با انتشار پیامی از محمدحسن انصاریفرد و بعضی از مسئولان باشگاه انتقاد و به صراحت گفت که آنها نمی خواستند کالدرون به پرسپولیس برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون که در کارنامه مربیگری اش سابقه کار در تیم های الوصل امارات، القطر قطر، رئال بتیس اسپانیا، تیم ملی بحرین، تیم ملی عربستان و تیم ملی عمان دیده می شود، در اظهارنظری عجیب از کار در ایران به عنوان بزرگترین اشتباه دوران مربیگری اش یاد کرده است.

در پیام جدید کالدرون که در بیشتر سایت های عربی زبان بازتاب داشته، آمده است: «در  زندگی ام هیچ اشتباهی بزرگتر از مربیگری در ایران نبوده است. در این کشور شرایط کار کردن وجود ندارد. ایران شرایط ایده آل کاری را فراهم نمی کند.»

منبع: مهر

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید