Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین وزارت خارجه باید با حضور غیرقانونی و سوال برانگیز سفیر انگلیس در برخی مراسمات برخورد و جواب دندان شکنی در این رابطه بدهد. تاریخ انتشار: 09:50 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۵۵۷ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری گفت: وزارت خارجه باید به جسارت و اظهارات پیر استعمارگر پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عنصر‌های نامطلوب کت‌وشلواری! / آیا سفیر انگلیس اخراج می‌شود؟   وی بیان داشت : همچنین وزارت خارجه باید با حضور غیرقانونی و سوال برانگیز سفیر انگلیس در برخی مراسمات برخورد و جواب دندان شکنی در این رابطه بدهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سفیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد

الهام محمدوف سفیر آذربایجان در کابل با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع دیدار کرد.
وزارت دفاع در یک اعلامیه ازقول مولوی محمد یعقوب مجاهد نگاشته است که بازگشایی سفارت آذربایجان در کابل یک اقدام مثبت بود و ما خواهان آغاز هرچه زودتر همکاری‌های اقتصادی و تجارتی با آذربایجان هستیم.
سفیر آذربایجان نیز تاکید کرده‌است که کشورش ضمن تقویت روابط، آماده گسترش همکاری‌ها با دولت و مردم افغانستان است.

پیش از این نیز یک هیأت رسمی ازبکستان به ریاست جمشید خواجه‌یوف، معاون نخست وزیری آن کشور برای همکاری‌های اقتصادی بیشتر به افغانستان سفر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه