Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم بخش پاک اندیش روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان قصرقند ۶۲ هزار نفر جمعیت و ۱۵۱ روستا و آبادی دارد که بدلیل همجواری برخی از روستاها در مسیر رودخانه کاجو فاقد راه ارتباطی دسترسی برای خدمات رسانی بوده و برق و آنتن دهی تلفن همراه نیز ندارند.

وی بیان کرد: هیچ اطلاعی از ۴۰ روستای حوزه رودخانه کاجو نداریم و برق و تلفن آنها نیز قطع و در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرقند افزود: متاسفانه پیگیری‌ها برای اعزام بالگرد نتیجه بخش نبوده و بعد از گذشت پنج روز بالگرد برای رسیدگی و امدادرسانی به این شهرستان اعزام نشده است.

وی ارسال کمک‌های دولتی و مردمی به قصرقند را خواستار شد و افزود: هم‌اینک فقط یک مورد کمک توسط یک انجمن غیردولتی به مبلغ ۱۴میلیون تومان با خرید اقلام ضروری انجام شده و تاکنون از اقدامات دولتی خبری نیست.

پاک اندیش ادامه داد: ۱۰۰ درصد بندسارهای کشاورزی قصرقند تخریب شده و براساس برآوردهای اولیه بیش‌از ۲۸ میلیارد تومان به برخی از اراضی کشاورزی این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه قطعی تلفن بعد از قطعی برق به یک معضل بزرگ تبدیل شده که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست داریم برای تامین و خرید باتری برای دکل‌های تلفن همراه اقدام کنند تا با قطعی برق شاهد قطع تلفن در تمام مناطق روستایی نباشیم.

فرماندار قصرقند گفت: پل روستای حمیری بیش‌از ۴۰ سال است که قرار بود ساخته شود ولی تا کنونی اقدامی در این رابطه انجام نشده و با کمترین بارندگی بیش‌از ۱۰ هزار نفر در پشت سیلاب گرفتار می‌شوند و امدادرسانی فقط با بالگرد امکانپذیر است.

وی ادامه داد: ستاد بحران به هر میزان هم که در آماده باش باشد ولی امکانات و تجهیزات روز برای خدمات رسانی و ماشین آلات برای بازگشایی راه‌ها در اختیار نداشته باشد نمی‌تواند خدمات لازم را انجام و رضایتمندی سیلزدگان را تامین کند.

پاک اندیش بیان کرد: از خیران، هلال احمر و سایر نهادهای خدمات رسان و حمایتی درخواست ارسال موادغذایی بویژه آب معدنی، پتو و سایر اقلام ضروری را داریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 باتری برق تلفن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هلال احمر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی

مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک پس از هماهنگی با EOC و ریاست شعبه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از رهاسازی هر ۴ نفر گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی در دزفول از لنز دوربین شهروند خبرنگار