Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر عابدزاده عابدزاده در مورد وضعیت نیلسون گفت: او در لیگ دسته سوم برزیل سرمربی است، از من پرسید باشگاه پرسپولیس چه زمانی طلبش را خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدزاده برای سومین بازی متوالی کلین‌شیت کرد و به عنوان بهترین بازیکن دیدار ماریتیمو – گیمارش معرفی شد. با تک‌پسر احمدرضا عابدزاده گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید:

*کلیپ عملکردت در بازی دوشنبه‌شب در همه رسانه‌ها پخش شده و به نظر می‌رسد شرایط خیلی خوبی داری؟

کارم را انجام می‌دهم و خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام برای تیمم مؤثر باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها نسبت به من محبت داشته‌اند که از همه آن‌ها سپاسگزارم. امیدوارم و تلاشم را انجام می‌دهم تا عملکرد بهتری داشته باشم.

*پدرت هم در صفحه خودش کلیپی از واکنش‌هایت گذاشته است. با او صحبت کرده‌ای؟

بابا محبت دارد. بله، با هم صحبت کردیم. به من تبریک گفت و البته تأکید کرد باید ثبات داشته باشم و به روش خودش به من انگیزه داد.

*فکر می‌کنی بتوانی یا توانسته‌ای شبیه احمدرضا عابدزاده باشی؟

احمدرضا عابدزاده تکرارشدنی نیست. من از وقتی یادم هست، به دروازه‌بانی علاقه‌مند شدم و مسلماً به خاطر پدرم بود. عکس‌هایی می‌بینم که مربوط به دوران کودکی‌ام است، اما دستکش دروازه‌بانی در دست دارم و برای گرفتن توپ به هر طرف می‌پرم. این انگیزه دروازه‌بان شدن از ۲، ۳ سالگی در ذهن من نهادینه شد.

*در تیم منتخب هفته لیگ پرتغال نمره برونو فرناندز سرشناس دقیقاً اندازه توست و این شایعه وجود دارد که او به لیگ برتر انگلیس خواهد رفت. چیزی شنیده‌ای؟

گویا فرناندز با منچستریونایتد توافقاتی داشته و بعد از بازی حساس اسپورتینگ- بنفیکا در جام حذفی به انگلیس می‌رود.

*گیمارش حریف دوشنبه شب شما همان تیمی است که نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس در آن عضویت داشت؟

بله، اتفاقاً نیلسون هم دیروز به من پیام تبریک فرستاد. معمولاً بعد از هر مسابقه‌ای که داریم و من بازی می‌کنم، برایم پیامک می‌فرستد. چون گیمارش تیم سابقش بوده، بازی ما را دیده بود.

*نیلسون چه کار می‌کند؟

در لیگ دسته سوم برزیل سرمربی است. پارسال تیمش را قهرمان کرد و به دسته بالاتر صعود کرد. جالب اینجاست که از من پرسید باشگاه پرسپولیس چه زمانی طلبش را خواهد داد که گفتم نمی‌دانم!

*در یک صحنه‌ای از بازی شیرجه‌وار با ضربه سر توپ را پاس دادی، در حالی که درون محوطه جریمه بودی. علتش چه بود؟

مدافع ما پاس به عقب بلندی داد که دفع آن با پا ریسک داشت، چون نمی‌توانستم با دست توپ را بگیرم، با ضربه سر توپ را به دفاع کناری‌ام پاس دادم. اگر توپ را با دست لمس می‌کردم، خطا می‌شد، چون بازیکن خودمان توپ را پاس داده بود.

*مارک ویلموتس از تیم ملی کنار کشید. چه نظری داری؟

من در جریان جزئیات نیستم و به عنوان بازیکن دوست ندارم درباره همه مسائل فکر کنم و نظر بدهم. امیدوارم تیم ملی همیشه موفق باشد و باعث خوشحالی هموطنانم شود.

*چه بسا سرمربی جدید بیشتر به تو توجه کند، چون در لیگ پرتغال فیکس بازی می‌کنی و عملکردت هم خوب است.

تیم ملی موفق باشد، برایم یک دنیا ارزش دارد حتی اگر در اوج باشم و مربی صلاح نداند مرا دعوت کند. اولویت تیم ملی است نه منافع یا تمایلات بازیکنان.

*از تحولات پرسپولیس خبر داری؟

تیتروار گاهی اخبار را می‌بینم، اما ذهنم را روی خبر‌ها درگیر نمی‌کنم تا حواسم به تمرین و کار خودم باشد.

*در ماریتیمو می‌مانی؟ چون در خبر‌ها آمده پیشنهادات خوبی داشته‌ای؟

پیشنهاد هست، اما تا پایان فصل آینده با ماریتیمو قرارداد دارم و آن‌ها تصمیم‌گیرنده هستند. هیچ بازیکنی از داشتن پیشنهادات مختلف و خوب بدش نمی‌آید، ولی حقیقتاً نمی‌خواهم به این چیز‌ها فکر کنم. من کارم را انجام می‌دهم و اگر باشگاه خواست به خاطر کسب درآمد ترانسفرم کند، در مورد این انتقال فکر و تصمیم‌گیری می‌کنم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عابدزاده گیمارش نیلسون پرسپولیس اخبار پرسپولیس امیرعابدزاده پرسپولیس عابدزاده گیمارش نیلسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین

تهیه‌کننده فیلم «پرویزخان» با بیان اینکه در شرایط فعلی ساخت فیلم ورزشی یک تصمیم پرریسک است، درباره دلایل اکران آنلاین زودهنگام این فیلم و اعتراض‌ برخی فوتبالیست‌ها به آن توضیحاتی را ارائه کرد.

عطا پناهی درباره وضعیت اکران آنلاین فیلم «پرویزخان» که پیش‌تر به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی بر پرده سینماها رفته بود، به ایسنا گفت: اکران فیلم «پرویز خان» در ایام نوروز برای من به عنوان تهیه‌کننده اتفاق خوشحال‌کننده‌ای بود اما متأسفانه میزان فروش این فیلم با آنچه که متصور بودیم فاصله زیادی داشت و به نظرم لازم است کارشناسان اکران به این موضوع ورود کنند. باید بررسی شود که چرا فیلم‌های غیرکمدی شانس چندانی برای فروش ندارند و فیلم سینمای طنز و کمدی است که می‌تواند شانسی برای موفقیت در گیشه داشته باشد. در شرایط حاضر ساخت فیلم غیر کمدی و به خصوص فیلم ورزشی تصمیمی پر ریسک است.

پناهی درباره اکران آنلاین زودهنگام این فیلم سینمایی در «فیلم‌نت« اظهار کرد: فکر می‌کنم ظرفیت فروش این فیلم در شرایط حاضر در سالن‌های سینما به حد نهایی خود رسیده و پس از اینکه تیزرهایی از فیلم نیز در تلویزیون پخش شد و بیننده‌ها با اسم «پرویز خان» آشنایی پیدا کردند، ذهنیت خوبی از فیلم وجود دارد و موقعیت خوبی است که در این شرایط «پرویزخان» نمایش آنلاین خود را آغاز کند. به نظرم با شناختی که از این پلتفرم دارم، فکر می‌کنم «پرویزخان» در اکران آنلاینش که بلافاصله پس از اکران در سینماها صورت گرفته، بیشتر دیده شود و به شخصه به این اتفاق در نمایش آنلاین خوش‌بین هستم. 

او ادامه داد: من فکر می‌کنم در این سال‌ها سلیقه و ذائقه مردم خواسته یا ناخواسته تغییر کرده و از آنجا که تنوع ژانر زیادی در سینمای ما شاهد نیستیم و فیلم‌های ترسناک، اکشن، بیوگرافی، ورزشی و... در این سینما دیده نمی‌شوند مردم به سینمای کمدی گرایش پیدا کرده‌اند و شاهد هستیم که تولیدات کمدی نیز به همین دلیل رو به افزایش است.

این تهیه‌کننده در ادامه در برابر ساخت یک فیلم ورزشی اظهار کرد: ژانر ورزشی یکی از گونه‌هایی است که شاید در چند سال گذشته تعداد تولیدات سینمایی در این گونه بسیار اندک باشد و به همین دلیل تماشاچی با تردید به سراغ این آثار می‌رود. فیلم‌هایی با ژانرهای غیرکمدی در خطر شکست هستند و برای ما که فیلمی ورزشی تولید کرده‌ایم به نظر من این خطر بسیار بیشتر بود. جدا از تغییر ذائقه مردم متأسفانه سانس‌ها و سینماهای خوبی هم در شهرستان‌ها به این فیلم داده نشد و امیدوارم با اکران آنلاین این کمبود جبران شود.

پناهی درباره بازسازی صحنه‌ مسابقه فوتبال ایران و کویت در سال ۱۳۶۵ گفت: از روز اولی که فیلمنامه «پرویزخان» آماده شد می‌دانستیم که یک سوم آخر فیلم که مربوط به مسابقه ایران و کویت می‌شود سخت‌ترین سکانس‌ها را برای ضبط داریم و آقای ثقفی با دقت و وسواس دکوپاژهای این سکانس‌ها را نوشتند و حتی استوری برد هم تهیه شد و ما چند جلسه به همراه آقای سید هادی اسلامی مدیر جلوه‌های ویژه میدانی و آقای وحید ابراهیمی فیلمبرداری اثر چند جلسه در زمین فوتبال قبل از شروع تولید و بازیکن‌ها و بازیگرها صحنه‌هایی که قصد بازسازی آن را داشتیم ضبط کردیم تا با آمادگی کامل به سر صحنه فیلمبرداری برویم و کاملاً مطلع باشیم که باید از چه نوع لنز و چه حرکت دوربینی استفاده کنیم. برای ضبط این صحنه‌ها و بازسازی صحنه‌های حساس و مهم این مسابقه فوتبال هیچ نمونه‌ای نداشتیم و به نظرم ساخت این فیلم با این صحنه‌ها یک حرکت رو به جلو در سینمای ایران بود که خوشبختانه توانستیم سکانس‌های قابل قبولی هم ضبط کنیم و بسیاری از مخاطبان بر دقیق بودن بازسازی‌ها تأکید دارند.

پناهی درباره حواشی ایجاد شده و اعتراض برخی اشخاص که در قصه «پرویزخان» حضور دارند، تصریح کرد: خیلی از فوتبالیست‌هایی که هم دوره آقای دهداری بودند فیلم را دیدند و تعامل خوبی بین ما و این دوستان شکل گرفت و اکثر این افراد فیلم را دوست داشتند. آقای احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان به روایت این فیلم اعتراض کردند اما ایشان در خارج از کشور هستند و مطمئناً فیلم را آن زمان که اعتراض‌شان را مطرح کردند، ‌ ندیده بودند، امیدوارم بعد از دیدن فیلم نظرشان را بشنویم چرا که فکر می‌کنم نظر ایشان پس از دیدن فیلم تغییر خواهد کرد. آقای وطن‌خواه هم اعتراضی درباره این فیلم مطرح کردند که البته اطلاع دارم آقای ثقفی (کارگردان فیلم) پیش از شروع فیلمبرداری دو ساعت مصاحبه تلفنی با ایشان داشتند و فکر می‌کنم آقای وطن‌خواه هم با توجه به مسائلی که مطرح کردند فیلم را ندیده بودند.

وی در پایان تأکید کرد: جدا از اعتراض‌هایی که آقای عابدزاده و آقای وطن‌خواه درباره «پرویزخان» مطرح کردند دیگر افراد حاضر در قصه این فیلم مثل آقای جواد زرینچه فیلم را دیدند و اتفاقاً «پرویز خان» را دوست داشتند و نظرات مثبتی درباره فیلم مطرح کردند. خانم شیدا دهداری فرزند مرحوم پرویز دهداری که در مراحل ساخت فیلم با ما همراهی بسیار خوبی داشتند نیز نظر مثبتی درباره «پرویز خان» نشان دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • (ویدئو) پاسخ‌های عجیب احمدرضا عابدزاده به سوالاتی درباره غذا