Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محمد شهریاری درباره آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با سانحه هوایی اخیر گفت: از اولین لحظات وقوع این حادثه در صحنه حضور داشتم و  دستورات لازم را برای شناسایی و جمع‌آوری پیکر قربانیان و شهدای این حادثه صادر کردم.  

وی افزود:از آنجایی که ۱۷۶ نفر از هموطنان و شهروندان اتباع دیگر کشورها در این سانحه فوت کردند به پزشکی قانونی دستور دادیم تا از طریق اخذ DNA نسبت به شناسایی هویت اجساد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت افزود: تلاش ویژه‌ای شد تا تمام تکه‌های به جا مانده در صحنه وقوع سانحه هوایی  جمع‌آوری  و پیکرسازی یعنی کنار هم قرار دادن تکه‌های اجساد برای دستیابی به یک پیکر انجام شود.

شهریاری با بیان اینکه  در همان روزهای اول از خانواده ها تقاضا کردیم به پزشکی قانونی بیایند و نمونه DNA به ما بدهند، گفت: با دقت کامل این نمونه‌ها مشابهت داده شد و خوشبختانه تا این لحظه ۶۱ پیکر شناسایی شده و آماده تحویل به خانواده‌هاست؛ البته خانواده ۴ تبعه سوئدی و تعدادی از اتباع افغانستان هنوز نسبت به ارائه DNA اقدام نکردند که از طریق وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستیم.

وی تاکید کرد:‌ به  پزشکی قانونی دستور دادیم  تا پس از انجام آزمایشات لازم و تشخیص هویت با خانواده قربانیان تماس بگیرد و اقدام به تحویل پیکر جانباختگان کند. به همین دلیل هر خانواده‌ای که با آنها تماس گرفته شود، می‌تواند با همراه داشتن مدارک هویتی اقوام درجه یک و مدارک هویتی متوفی به پزشکی قانونی مراجعه کند و پیکر عزیزان خود را دریافت کنند. از خانواده‌های معظم می‌خواهیم تا پیش از برقراری تماس با آنها از سوی سازمان پزشکی قانونی برای تحویل گرفتن پیکر جانباختگان مراجعه‌ای نداشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 هواپیمای اوکراینی جانباختگان هواپیما قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ جوانمرد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دیگر خبرها

  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان