Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پتروشیمی بندرامام گفت: بازیکنان ما در کوارتر چهارم و پنجم به خود آمده و به روند بازی برگشتند و رفته رفته بازی بهتر شد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از بندرماهشهر، پتروشیمی بندرامام در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال توانست شیمیدر قم را سالن اندیشه شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر با نتیجه 75 بر 73 شکست دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد کوهیان در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پتروشیمی بندرامام در کوارتر سوم مقداری از لحاظ کسب امتیاز موفق نبود و این موضوع باعث کاهش اختلاف بین تیم ما و شیمدر قم بود؛ در کوارتر دوم ما توانستیم در کسب امتیاز بسیار موفق باشیم و اختلاف را زیاد کنیم.

وی با اشاره به روند صعودی بازیکنان پتروشیمی بندرامام در کوارتر چهارم افزود: اما بازیکنان ما در کوارتر چهارم به خود آمده و به بازی برگشتن و رفته رفته ریتم بازی بهتر شد.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام با اشاره به کشیده شدن بازی به کوارتر پنجم بیان کرد: ما چند اشتباه کوچک داشتیم که این اشتباهات منجر به کشیده شدن بازی به کوارتر پنجم شد.

لیگ برتر بسکتبال|پتروشیمی ترمز قمی‌ها را کشید/ شیمیدر پس از 10 هفته باختلیگ برتر بسکتبال| شکست خانگی توفارقان آذرشهر در دیداری نزدیک با اکسونلیگ برتر بسکتبال| پیروزی مهرام و پتروشیمی در وقت اضافه

وی با اشاره به توقف جند باره بازی توسط داوران گفت: در وقت‌هایی که تیم حریف بازی را متوقف می‌کرد مدیریت بازی از سوی تیم داوری ضعیف می‌شد و در این جور مواقع باید مدیریت بهتری از سوی داوران در قبال وقت‌کشی‌ها انجام شود؛ نباید به بازیکنان اجازه وقت کشی داده شود تا آن را چند بار تکرار کنند.

انتهای پیام/333/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا