Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن هاشمی امروز سه‌شنبه پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: پیش از جلسه علنی، یک نشست هم‌اندیشی در شورا برگزار شد و در آن، اعضای شورای شهر تهران نظر خود را درباره درخواست استعفای خانم‌ها بهاره آروین و ناهید خداکرمی بیان کردند.

وی افزود: نظر جمع بر این بود که نباید اعضا در این شرایط حساس اینگونه عمل می‌کردند اما باید بدانیم که روحیه افراد با یکدیگر فرق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تهران ادامه داد: بحث سنگینی در این زمینه مطرح شد. اعضا شرایط حساس کشور را تبیین و تاکید کردند که در این وضعیت، رفتارهایی مانند استعفا درست نیست.

هاشمی گفت: خانم‌ها آروین و خداکرمی نیز توضیحاتی درباره درخواست خود دادند اما سرانجام نظر اعضا را پذیرفتند و از پیگیری موضوع استعفا انصراف دادند.

روز یکشنبه هفته جاری، بهاره آروین یا انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، از احتمال استعفا از پنجمین دوره شورای شهر تهران به دلیل «ناامیدی» از انجام اصلاحات لازم در ساختار اداره شهر خبر داده بود.

ساعتی بعد از آروین، ناهید خداکرمی عضو دیگر شورا نیز مطلبی در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر و از ادامه فعالیت در شورای شهر ابراز ناامیدی کرده بود.

هاشمی در ادامه درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز که همواره با حضور شهردار تهران برگزار می‌شود، گفت که جلسه امروز بدون حضور پیروز حناچی، شهردار تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه هم‌اندیشی، موضوع متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران نیز بررسی شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره متمم بودجه اختلاف نظر وجود داشته که به کمیسیون تلفیق شورای شهر ارجاع شده است و ما درخواست  نظرخواهی نسبت به این موضوع داشتیم.

کد خبر 478071 برچسب‌ها محسن هاشمی شورای شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب