Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهور با حضور در غرفه‌های مختلف نمایشگاه دستاوردهای فن‌آورانه و توانمندی‌های وزارت جهاد کشاورزی از جدیدترین دستاوردهای حوزه تحقیقاتی، پژوهشی و تولیدات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این وزارتخانه بازدید کرد. تاریخ انتشار: 10:10 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۵۶۷

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی  صبح امروز سه‌شنبه با حضور در غرفه‌های مختلف نمایشگاه دستاوردهای فن‌آورانه و توانمندی‌های وزارت جهاد کشاورزی از جدیدترین دستاوردهای حوزه تحقیقاتی، پژوهشی و تولیدات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این وزارتخانه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که در حاشیه مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی برگزار شد، ۲۰ موسسه تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی این وزارتخانه جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه پژوهشی و فناوری به منظور اثربخشی رونق تولید و امنیت غذایی کشور ارائه کردند.

پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، موسسه علوم شیلاتی کشور، موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، موسسه تحقیقات پنبه، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، موسسه تحقیقات خاک و آب و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع از جمله موسساتی هستند که محصولات، دستاوردها و پژوهش های علمی و تحقیقاتی خود را معرفی کردند.

همچنین سامانه پیام رسان آموزش و ترویج کشاورزی (پات) که به منظور انتقال با سرعت و به موقع پیام های آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی فنی ده هزار نفر از مروجین و کارشناسان کشاورزی سراسر کشور راه اندازی شده است، با حضور روحانی آغاز به کار کرد.

بانک اطلاعات ۴ میلیون بهره بردار کشاورزی در حال جمع آوری و اتصال به این سامانه است.

روحانی در پیامی برای آغاز به کار این سامانه خطاب به کشاورزان، مروجان، کارشناسان و پژوهشگران وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: تلاش و مسئولیت پذیری همه شما عزیزان در تامین امنیت غذایی کشور در سال رونق تولید شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید:
طرح کلان نوین شبکه ملی بررسی و تصویب شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در نشست خبری در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس را تبریک می‌گویم؛ خلیج فارس بخشی از هویت انکارناپذیر و تاریخی ما است؛ ایران همواره منادی تحکیم دوستی‌ها میان برادران منطقه و حوزه خلیج فارس بوده است.

وی افزود: دولت‌های منطقه این توانمندی را دارند که با همکاری مشترک، گام‌های لازم برای توسعه پایدار و شکوفایی در منطقه را بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو، گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت گسترده تجار و بازرگانان کشورهای مختلف، نشان‌دهنده آن است که ایران در کنار عزم و اراده جدی برای توسعه سیاسی و ایفای نقش موثر و هم‌افزا برای تحکیم ثبات و امنیت در منطقه، به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع مشترک با همه دولت‌ها هم اهتمام ویژه دارد.

کنعانی ادامه داد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه، وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از هفت ماه پیش کلید خورد. مقامات عالی ۲۴ کشور در سطوح مختلف و ۲هزار تاجر منتخب و برگزیده، در این نمایشگاه حضور یافتند؛ همچنین نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۷ گروه تجاری، شیلات، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، فنی و .. تشکیل شده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091864 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد