Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:30:44 GMT

دانشگاه دولتی فنی حرفه ای در اردستان تاسیس می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۷۳۳۷

دانشگاه دولتی فنی حرفه ای در اردستان تاسیس می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا تاملی صبح سه شنبه در آیین نواختن زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش در هنرستان فاطمی اردستان اظهار داشت: دانش آموزان را باید به سمت رشته های فنی سوق دهیم و از هر ظرفیتی برای رسیدن به این مهم استفاده کنیم.

وی افزود: هنرستان فاطمی بیشترین مشارکت را در طرح «مانای» بهزیستی و همچنین برنامه های هفته فرهنگ اردستان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردستان گفت: با توجه به ارتقای وضعیت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان اردستان از سال گذشته تصمیماتی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش گرفته شده که تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

تخصیص ۴۰ میلیارد از بودجه تملک دارایی اردستان به آموزش و پرورش

وی ابراز داشت: بودجه تملک دارایی شهرستان اردستان ۲۱۰ میلیارد ریال بوده که ۲۰ درصد آن یعنی ۴۰ میلیارد ریال از کل مبلغ به آموزش و پرورش شهرستان تخصیص پیدا کرده و تا کنون ۳۰ درصد این مبلغ محقق شده است.

تاملی بیان داشت: خبر خوشحال کننده ای که برای دانش آموزان اردستانی خیلی مهم است اینکه به زودی دانشگاه دولتی فنی و حرفه ای در اردستان تاسیس می شود.

مدرسه «زینب بیگم» اردستان تا هفته آینده به بهره برداری می رسد

مدیر آموزش و پرورش اردستان در ادامه این آئین اظهار داشت: آیین نواختن زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش در بیش از ۶۰ مدرسه شهرستان انجام می شود تا تبیین مشارکت در این مجموعه انجام شود.

علی اصغر مومنیان افزود: شهادت شهید سلیمانی که همه ملت ایران و جبهه مقاومت را داغدار کرده است توانسته در جبهه مقاومت درس آزادگی را به کل جهان بیاموزد.

وی گفت: آموزش و پرورش در یکسال گذشته در راه تعالی دانش آموزان پیشرفت های خوبی را داشته است و با تعامل ادارات کارهای بزرگی همچون مانورهای دادرس و زلزله را برگزار کرده است.

دیواری بین مدارس و ادارات نیست

مدیر آموزش و پرورش اردستان ابراز داشت: آموزش و پرورش از آن مردم است و دیواری بین مدرسه و ادارات وجود ندارد تا برای رسیدن آموزش و پرورش پویا تمام موانع برداشته شود.

وی تصریح کرد: طبق مصوباتی که در شورای آموزش و پرورش انجام شده توانسته ایم از افراد مجرب در ارتقای مدیریت مدارس استفاده کنیم تا با عملکردهای خوب در خصوص موارد علمی قدم برداریم.

۲۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مدارس اردستان تخصیص یافت

مومنیان تاکید کرد: با پیگیری ای انجام شده توسط مسئولان عالی رتبه شهرستان مبلغ دو میلیارد ریال جهت تجهیز مدارس شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده پروژه های نیمه تمام در حال تکمیل است که پروژه مدرسه زینب بیگم اردستان با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده و تا هفته آینده به بهره برداری می رسد.

مومنیان تاکید کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی موضوع خیلی مهم است که با کمک تمامی اعضای آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

کد خبر 4825148

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش و پرورش قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهرکرد بوشهر شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند