Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@07:30:21 GMT

انفجار گاز در کرمانشاه پنج نفر را مصدوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۷۳۸۲

انفجار گاز در کرمانشاه پنج نفر را مصدوم کرد

سرهنگ «حسین براری» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در شهرک کرناچی کرمانشاه رخ داد و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله ماموران کلانتری تعاون جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پس از انتشار گاز در یک منزل مسکونی، اعضای این خانواده اقدام به روشن کردن گاز پیک نیکی کرده اند که همین باعث انفجار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براری تصریح کرد: بر اثر این انفجار پنج عضو خانواده از جمله پسربچه ای ۹ ساله مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات درمانی لازم برای مداوای این خانواده انجام شده است، گفت: تنها کودک ۹ ساله از ناحیه ساعد دست دچار سوختگی شده که مداوای وی همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بر اثر شدت انفجار رخ داده پنجره، شیشه ها و تعدادی از لوازم منزل به همراه شیشه عقب یک دستگاه خودروی پراید که مقابل این واحد مسکونی بود پارک بود نیز تخریب و آسیب دیدند.

براری در پایان از شهروندان خواست تا اصول ایمنی را به درستی رعایت کنند تا اینگونه دچار جراحت جانی و خسارت مالی نشوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بیمارستان خانواده فرمانده انتظامی شهرستان گاز مرکز فوریت های پلیسی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش منزل مسکونی در اهواز

به گزارش تابناک، شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

دیگر خبرها

  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت