Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ارژن شیراز، تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتسال بود که با پیروزی در بازی آخر حضورش در لیگ را قطعی کرد و با پایان این دوره از لیگ سرمربی تیم ارژن ناگفته‌هایی را از روزهای سخت ارژن مطرح کرد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، با پایان یافتن بازی‌های لیگ برتر فوتسال تکلیف تیم‌ها تا حدودی مشخص شده و بازی‌های یک چهارم نهایی این دوره از لیگ روز پنجشنبه 26 دی ماه میان تیم‌های حفاری اهواز و مس سونگون، سن‌ایچ ساوه و فرش‌آرا، ستارگان ورامین و شهروند ساری و سوهان محمدسیما قم با گیتی‌پسند‌ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تنها نماینده استان فارس اما در این دوره از مسابقات تیم ارژن شیراز بود که با وجود سختی‌ها و فشارهای موجود موفق شد حضور خود را در این دوره از لیگ برتر قطعی کند.

این تیم با 26 بازی، 7 برد، 5 مساوی، 14 باخت، 54 گل زده، 72 گل خورده و با کسب 26 امتیاز توانست در رده 11 جدول بایستد تا هواداران این تیم بتوانند یک نفس راحت از قطعی شدن حضور تیمشان در لیگ بکشند. 

حمیدرضا کمالی، سرمربی تیم ارژن شیراز در گفت‌وگو با تسنیم درباره بازی آخر و همچنین دیگر ناگفته‌ها راجع به این دوره سخن گفت. به گفته وی در بازی آخر مقابل حفاری اهواز تیم ارژن با وجود شرایط سختی که داشت اما برای عدم سقوط تلاش می‌کرد. 

سرمربی تیم ارژن یکی از مشکلات این تیم را کمبود بازیکن ذکر می‌کند و می‌گوید: باوجود مصدومیت تعدادی از بازیکنان و کمبود شدید بازیکن موفق شدیم در نیمه نخست با حفاری یک بر یک و در نیمه دوم بازی را به نفع خود تغییر دهیم پس از آن نیز بازیکنان با دفاع جانانه این برتری را حفظ کردند. 

کمالی از حضور هواداران شیرازی که در بازی آخر برای تشویق تیم آمده بودند، تشکر می‌کند و معتقد است که حضور این تماشاگران قوت قلبی برای تیم ارژن بوده است، وی همچنین از تک تک بازیکنان تیمش که با وجود سختی و فشار زیاد سبب ماندگاری ارژن در لیگ برتر شدند، قدردانی کرد. 

شرایط سخت ارژن شیراز در بازی پایانی؛ فقط به بازی خود و کسب نتیجه فکر می‌کنیممیزبانی ارژن شیراز از مس سونگون؛ تلاش شاگردان کمالی برای بقا در لیگ برتربازی سخت ارژن شیراز مقابل قهرمان مسابقات؛ شکست مقابل فرش‌آرا به دلیل اشتباهات فردی بود

وی که تا پیش از این به ناگفته‌هایی درباره تیم ارژن اشاره اما سکوت می‌کرد با پایان یافتن لیگ به بیان آن ناگفته‌ها پرداخت. به گفته سرمربی تیم ارژن این تیم فصل را زمانی آغاز کرد که 10 روز به مسابقات مانده بود و به صورت عجله‌ای وارد شد و به همین دلیل اکثر بازی‌ها با باخت ارژن همراه بود. 

سرمربی تیم ارژن شیراز می‌گوید: در نیم فصل اول با 8 امتیاز و در رده آخر جدول قرار داشتیم؛ در همان زمان نیز بازیکنان یکی یکی از تیم جدا می‌شدند تا اینکه باشگاه تصمیم به انصراف از حضور در لیگ گرفت. 

وی آن دوران را دوره بی‌انگیزگی کادر تیم ارژن می‌داند و می‌افزاید: خود من نیز انگیزه نداشتم و قرار نبود که دیگر کار کنم اما جلسه‌ای در هیئت فوتبال استان گذاشته شد و با صحبت‌ها و حمایت‌های هیئت فوتبال بنا شد که ادامه دهیم. 

کمالی دلایل ماندگاری خود را در این سمت و ادامه مسابقات را چنین شرح می‌دهد: « یکی از دلایلم این بود که سال‌ها زحمت ارژن را کشیده بودم و حیف بود که به سادگی آن را رها کنم و دلیل دیگرم نیز حرف و حدیث‌هایی بود که برخی به ناروا پشت سر من و تیم ارژن گفته بودند؛ کسانی که علیه من و باشگاه جوسازی می‌کردند و مشکلات ارژن را به این موضوع ربط می‌دادند؛ این نارواگویی‌ها سبب شد که بمانیم و تلاش و توکل کنیم».

به گفته سرمربی تیم ارژن پس از آن بازیکنان جوان این شهر به تیم اضافه شدند و نیم فصل دوم را شروع کردیم که با تلاش بازیکنان، حمایت مسئولان ورزش استان و هیئت فوتبال فارس و هواداران تیم موفق شدیم در لیگ برتر باقی بمانیم. 

وی می‌گوید: آنان که پشت سر تیم و من حرف زدند، در حد و اندازه این صحبت‌ها نبودند و با ماندگاری در لیگ کاری کردیم که سکوت کنند. این افراد منتظر سقوط تیم ارژن بودند اما بازیکنان با تلاش مردانه در نیم فصل دوم و بازی آخر راهی جز سکوت برای اینان نگذاشتند. 

انتهای پیام/424 /ز

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: الان ددیگر در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است