Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از دو واحد صنعتی در شهرستان‌های سیاهکل و آستانه اشرفیه بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید دین پرست در جمع خبرنگاران با اشاره به امضای تفاهم نامه در زمینه شهرک‌های گلخانه‌ای، اظهار کرد: باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم آمادگی برای پیگیری موانع و مشکلات موجود در این حوزه در سطح ملی، افزود: باید در روند اجرای پروژه‌ها در کنار سرمایه گذاران باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در ادامه با اشاره به بازدید انجام شده از شهرک گلخانه‌ای و کشاورزی دیسام سیاهکل، تأکید کرد: این پروژه در حوزه اشتغال زایی و تولید نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی در ادامه خواستار تشکیل یک کارگروه از دستگاه‌های مربوط برای شناسایی و بررسی مشکلات و مسائل این شهرک شد و گفت: برای هر رسیدگی که نیازمند پیگیری در سطح ملی آمادگی داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور همچنین از مجموعه میدان میوه و تره بار شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید و در این باره گفت: مصوباتی در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در زمینه حمایت از رونق تولید تصویب شده است.

وی با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، ادامه داد: باید با تلاش و همت همگان از ایجاد اختلال در روند تولید و اشتغال جلوگیری کنیم.

لازم به ذکر است میدان میوه و تره بار در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و با زیربنای پنج هزار و ۶۶۳ متر مربع با هدف حمایت از تولید کشاورزی و مصرف کننده با ۴۶ واحد تجاری احداث شده و برای اجرای این پروژه اعم از احداث، محوطه‌سازی و تجهیزات، تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

گفتنی است با راه اندازی کامل این میدان میوه و تره بار برای ۳۸۵ نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی می‌شود. بر اساس پیش بینی‌ها، این مجموعه حدود ۳۴ درصد حجم میوه و تره بار مورد نیاز شرق استان را تأمین و فاز دوم احداث پایانه صادراتی و بسته‌بندی را نیز دنبال می‌کند.

کد خبر 4825207

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک دین پرست رونق تولید طرح اشتغالزایی استان گیلان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهرکرد بوشهر شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید