Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی در راستای تسهیل تعاملات ارزی کارگزاران بازار متشکل معاملات ارز ایران، سقف خرید و فروش نقدی ارز در این بازار را از ۱۰ هزار دلار به ۵۰ هزار یورو افزایش داد.

 بانک مرکزی در راستای تسهیل تعاملات ارزی کارگزاران بازار متشکل معاملات ارز ایران اعلام کرد که سقف خرید و فروش نقدی ارز در این بازار از ۱۰ هزار دلار به ۵۰ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

ارز

این ابلاغیه به شرح زیر است:

با عنایت به مصوبه یکهزار و دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای پول و اعتبار در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ با موضوع تشکیل بازار متشکل معاملات ارز ایران، به منظور تسهیل تعاملات ارزی کارگزاران آن بازار از جمله بانک‌ها و صرافی‌های مجاز در بستر الکترونیکی بازار یاد شده، سقف خرید و فروش نقدی ارز که تا پیش از این به موجب بخشنامه شماره ۶۰/۱۰۳۷ به تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۳، ۱۰ هزار دلار بود، در بازار متشکل معاملات ارز ایران معادل ۵۰ هزار یورو و یا معادل آن به سایر ارزها تعیین می گردد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟