Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایرنا، غلامرضا شریعتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بخشهایی از استان‌ سیستان و بلوچستان و نیز کرمان دچار آبگرفتگی و سیلاب هستند و در همین رابطه از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته شده در اقدامی ویژه و فوری، تجهیزات و نیازهای لازم برای امدادرسانی را به این مناطق ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بسیج امکانات خوزستان برای رسیدگی به مشکلات به وجود آمده در مناطق درگیر با سیل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هلال احمر استان و نیز شرکت فولاد خوزستان در حال آماده‌سازی نیازهای اعلام شده جهت ارسال به سیستان و بلوچستان و کرمان هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین از هلال احمر استان خواسته شده شماره حساب این جمعیت جهت واریز کمک‌های نقدی مردم به هموطنان سیل زده را به زودی اعلام کند.

وی با دعوت مردم استان خوزستان برای مشارکت در امدادرسانی به هموطنان درگیر سیل، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود تا در حد توان کمک‌های نقدی خود را به جمعت هلال احمر استان واریز کنند.

شریعتی اشاره به پدیده سیلاب ابتدای امسال در خوزستان، گفت: در این ایام نیز دیگر استان‌های کشور برای امدادرسانی در کنار مردم خوزستان بودند و بر همین اساس بر ما واجب و ضروری است که امکانات و کمک‌های استان را به سمت مناطق درگیر با سیلاب کشور هدایت کنیم.

ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی سبب قطع ارتباط ۵۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان شده بود که به همین دلیل و شرایط بد جوی در روز نخست امکان امداد رسانی بسیار محدود بود اما پس از آن کار امداد رسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان بوسیله قایق، چرخ‌بال و روستاهایی که ارتباط زمینی آنها برقرار شده بوسیله خودروهای سبک و سنگین با سرعت ادامه دارد.

سامانه بارشی طی ۲ روز گذشته، هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را در معرض خطر سیل قرار داده بود و درواقع خسارت‌هایی در حوزه‌های زیرساختی همچون راه، آب و برق بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا در جریان سیلاب فروردین امسال بیش از ۸۰هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت ها و محصولات کشاورزی و نیشکری خوزستان وارد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان کرمان خوزستان ایرنا سیلاب غلامرضا شریعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کرمان خوزستان ایرنا سیلاب غلامرضا شریعتی سیستان و بلوچستان کرمان خوزستان ایرنا سیلاب غلامرضا شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان