Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@18:38:21 GMT

حامد بهداد تغییر شغل داد!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۸۱۲۱

حامد بهداد تغییر شغل داد!

حامد بهداد، از بازیگران سینما، اخیراً در استوری اینستاگرام خود با اشاره به وقوع چند تجمع با شعارهای ساختارشکن که به بهانه اصابت غیر عمد هواپیمای اوکراینی شکل گرفتند؛ نوشت:‌

"مشاهده اعتراض دانشجویان و مردم علیه دروغ و دروغگویی نقطه‌ی عطف است. اگرچه 150 هموطن و میانشان دانشجویان ایرانی در این حادثه جان باختند اما خونشان پایمال دروغگویی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش که هر بار دروغی بسازید و بخوردمان دهید باید خاتمه یابد. که ای‌کاش این مصیبت آخر دروغ بود. حامد بهداد"!

 

*میزان احساس آزادی و البته دشمنی این فرد در چه حدی بوده است که بدون اشاره به خانواده‌های سوگوار ماجرای هواپیمای اوکراینی؛ چند تجمع خیابانی که در آنها شاهد شعارهای ساختارشکن و حتی پاره شدن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم را "نقطه عطف" معرفی می‌کند؟!

و آیا این جز دعوت مردم و معترضین به خیابان و آتش و خون است؟!

در کدام کشور جهان یک چهره سینمایی یا سلبریتی به خود اجازه می‌دهد که از تظاهرات علیه حاکمیت و از اغتشاشی که منجر به توهین به مبانی آن کشور شده است حمایت کند و جالب آنکه همچنان از مواهبی مثل "ندادن مالیات" و اکران فیلم‌هایش متنعّم باشد؟!

ما حتما طرفدار بستن دهان منتقدان نیستیم و در مقوله سیاست و فرهنگ و امنیت، نخستین جایگاه را جایگاه خواص و روشنفکران می‌دانیم.

اما "نقطه عطف نامیدن یک اغتشاش ساختارشکن" که سفیر انگلیس هم جزو صحنه‌گردانان آن بوده است؛ یقینا نیاز به بررسی قضایی و امنیتی دارد و اگر اینگونه نباشد؛ عملا شاهد تنها گذاشتن نظام اسلامی و پشت پا زدن به خون پاک شهدا خواهیم بود.

جدای از این باید به آقای بهداد یادآوری کرد که این سپاه پاسداران بود که با بیان حقیقت ماجرا و بر عهده گرفتن مسئولیت، اجازه نداد خون کشتگان حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی پایمال شود نه یک مشت اراذل ساختارشکن که به هر بهانه‌ای پا به خیابان می‌گذارند و علیه نظام اسلامی شعار می‌دهند.

و ما نمی‌دانیم چرا حامد بهداد به جای تشکر از این حرکت مسئولانه و البته همدردی با خانواده‌های عزیز کشتگان، مشغول دمیدن بر "آتش خیابان" است؟!

در اینجا همچنین بایستی به حامد بهداد و امثال او یادآوری کرد که تنها دروغ اثبات شده در روزهای فعلی جامعه ایرانی که مسئولیت آن هنوز بصورت رسمی بر عهده گرفته نشده است؛ دروغ انتخاباتی سلبریتی‌هایی من‌جمله شخص آقای بهداد به مردم است که منجر به گرانی‌های اخیر شد. نه حادثه هواپیمای اوکراینی که با مسئولیت‌پذیری و بیان علت آن تصادف غیر عمد برای مردم، همراه شد.

فلذا چیزی که باید خاتمه یابد، دروغگویی و پول‌بازی کسانی از سلبریتی‌هاست که جامعه ایرانی را با آلام و دردهای زیادی همراه کرده است و می‌رود تا به معضلات امنیتی هم بیانجامد.

سلبریتی‌هایی که پول مردم ایران را کرور کرور می‌ستاندند و در "لاو استریت"های خارج از کشور خرج می‌کنند اما تنها هنری که برای مردم خودشان به خرج می‌دهند؛‌ ریختن نمک روی زخم و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور است. هنری که البته اخیراً به سربازی برای دانلد ترامپ هم آراسته شده است!

منبع: مشرق

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی

بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه معاون علمی رئیس‌جمهور اطلاع دقیق داشته باشد، مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت ۷۲ نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال ۴۰۱ بوده است! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در محل معاونت علمی در روز شنبه 8 اردیبهشت برگزار شد.

خبرنگار تسنیم در این نشست سوال خود را درباره آخرین وضعیت پروژه هواپیمای جت 72 نفره مطرح کرد.

جت 72 نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!

دهقانی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در این نشست درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت هواپیمای جت 72 نفره ایران گفت: در رابطه با پروژه هواپیمای 72 نفره باید بگویم که ایران یکسری هواپیماهای آی آر 140 یا همان ایران آنتونوف 140 در یک دوره‌ای با اوکراین تعریف کرد و این هواپیماها بعضاً در کشور ساخته شدند و 5 فروند نیز وجود داشت و روابط با اوکراین و  سوانحی که هواپیما داشت باعث توقف پروژه شد.

وی تأکید کرد: پروژه از لحاظ حجم فنی و حجم کارهای انجام شده و از نظر زیرساخت‌های موجود در کشور اصلاً زیرساخت آن در کشور وجود دارد. فرض کنید که زیرساخت داشته باشد اگر یک هواپیمای ارتقایافته را به میدان بیاوریم آیا کسی سوار آن خواهد شد؟

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: در یک کارگروه تخصصی که با دستور رئیس جمهور شکل گرفت و بعد از 8 جلسه تخصصی درباره بحث هواپیما به این نتیجه رسیدیم که پروژه هواپیمای 72 نفره به دلایل متعدد از جمله نبود هواپیماهای پایه که می‌خواهد ارتقا پیدا کند و دلایل دیگر، پروژه‌ای نیست که جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد.

اما بعد از سخنان روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه پروژه جت 72 نفره جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور نیست بلافاصله این سخنان با موج‌سواری تعدادی از رسانه‌های معاند ایران همراه شد.

.

در این میان بی‌بی‌سی فارسی تلاش کرد اشاره اخیر دهقانی را متوجه سخنان آیت‌الله رئیسی در سال 1401 کند که در آن رئیس‌جمهور از در دست اجرا بودن پروژه جت 72 نفره خبر داده بود!

پروژه جت 72 نفره‌ای که در نشست خبری اخیر معاون علمی رئیس‌جمهور مطرح شد یک پروژه دانشگاهی است که بیش از 8 سال پیش در دانشگاه‌ امیرکبیر تعریف شد و تا به امروز نیز این پروژه با فراز و فرودهای زیادی همراه بوده اما بی‌بی‌سی در یک گاف رسانه‌ای بدون اینکه از پروژه مورد بحث در نشست خبری سالیانه دهقانی اطلاع دقیق داشته باشد مدعی شد که توقف پروژه‌ای که دهقانی آن را اعلام کرده، همان پروژه ساخت جت 72 نفره اعلامی از سوی رئیس‌جمهور در سال 401 بوده است در حالیکه پروژه مورد اشاره رئیس‌جمهور، پروژه‌ای مربوط به 2 سال اخیر است اما پروژه مورد اشاره معاون علمی رئیس‌جمهور، پروژه دانشگاهی ساخت جت 72 نفره است که حداقل 8 سال از عمر آن می‌گذرد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد