Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوآوی در تعداد زیادی از کشورهای دنیا فروشگاه فیزیکی و رسمی محصولات خود را راه‌اندازی کرده؛  این‌بار اولین فروشگاه بدون متصدی (بدون حضور انسان) و کاملاً رباتیک خود را در چین افتتاح کرده است.
این فروشگاه هوشمند جدید شبیه یک کپسول طراحی شده و نمای جلویی آن از شیشه ضدگلوله ساخته شده است. در این فروشگاه دو بازوی رباتیک، شامل یک بازوی بزرگ و یک بازوی کوچک وجود دارد که قادر به چرخش 360 درجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فروشگاه بدون حضور انسان و در واقع بدون متصدی بوده و 24 ساعته باز است و خریداران می‌توانند از طریق صفحه نمایش بزرگی که در بخش مشتری قرار گرفته، کالای دلخواه خود را خریداری کنند. پس از انجام خرید، ربات بزرگ کالا را از قفسه برداشته و در بخش تحویل می‌گذارد تا ربات کوچک‌تر آن را به خریدار تحویل دهد.

هوآوی با راه اندازی این فروشگاه در شهر ووهان چین، به دنبال راه‌های جدید برای اطمینان خاطر جهت دسترسی علاقه‌مندان به محصولات خود در هفت روز هفته و به صورت شبانه‌روزی است. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد راه‌‌اندازی تعداد بیشتری فروشگاه کاملاً رباتیک از سوی هوآوی در شهرهای مختلف چین باشیم.
در ایران نیز شاهد افتتاح  فروشگاه‌هایی هستیم که به طور انحصاری محصولات هوآوی را ارائه می‌کنند به ‌نحوی که در حال حاضر ۱۵ فروشگاه منتخب هوآوی در سراسر ایران در حال فعالیت هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم

برخی از فروشگاه‌ها در جنوب استرالیا برای جلوگیری از سرقت محصولات پروتئینی خود، روی آنها ردیاب ماهواره‌ای نصب می‌کنند. هر کدام از این ردیاب‌ها ۳۰ دلار برای فروشنده‌ها هزینه در بر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راهکار استرالیایی‌ها برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه‌ها + فیلم
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد