Web Analytics Made Easy - Statcounter

کابینه دولت ژاپن ۴.۶ میلیون دلار از بودجه امسال را به تامین هزینه نظامیان اعزامی به خاورمیانه اختصاص داد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، وزارت دارایی ژاپن از تصمیم کابینه دولت توکیو برای اختصاص ۴.۶ میلیون دلار از بودجه سال جاری به تامین هزینه نیروهای اعزامی به خاورمیانه خبر داد.

گفتنی است اوایل هفته جاری، رسانه «ان اچ کی» ژاپن از اعزام ۲ فروند هواپیمای شناسایی این کشور به خاورمیانه برای جمع‌آوری اطلاعات در راستای تضمین امنیت آبراه‌های تجاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدوده عملیاتی این هواپیماها، دریای عمان، شمال دریای عرب و خلیج عدن اعلام شده تا لطمه‌ای به روابط تاریخی و دوستانه با ایران وارد نشود.

پایگاه عملیاتی هواپیماهای ژاپنی جیبوتی است و از اطلاعات گردآوری شده در راستای مقابله با راهزنان دریایی نیز استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود ماموریت تا یک سال دوام داشته باشد حال آنکه از ماه فوریه نیز یک ناوشکن ژاپنی به منطقه مذکور اعزام خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی ژاپن دریای عرب دریای عمان خلیج عدن خاورمیانه دولت ژاپن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه صد‌ها تن شاه خرچنگ پس از صید، پردازش و فرآوری می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند برش و پردازش کوسه‌های غول پیکر توسط ژاپنی‌ها (فیلم) فرآیند پردازش و بسته بندی گران‌ترین گوشت گاو جهان در یک کارخانه ژاپنی (فیلم) فرآیند برداشت و بسته بندی صد‌ها تن موز در یک مزرعه بزرگ در اکوادور (فیلم)

دیگر خبرها

  • استانداری قم : اگر خبر تصویب بودجه برای استقبال از رئیسی توسط شهرداری قم صحت دارد، از شورای شهر می‌خواهیم که این مصوبه را لغو کند
  • چگونه صد‌ها تن شاه خرچنگ پس از صید، پردازش و فرآوری می‌شوند؟ (فیلم)
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • پس انداز به روش ژاپنی‌ها را یاد بگیرید
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی