Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فردین امیری اظهار کرد: از ۶۰ اتحادیه صنفی که در کرمانشاه داریم ۱۷ اتحادیه را برای جابه‌جایی و ساماندهی بررسی کردیم و از این تعداد ۸ اتحادیه در اولویت اصلی جابه‌جایی هستند.  

وی ادامه داد: اتحادیه‌های نمایشگاه اتومبیل سنگین و سبک، درب و پنجره سازان، آلومینیوم‌کاران، ضایعات فروشان، میدان بار، علافان و مکانیکی‌ها اتحادیه‌های اولویت دار برای جابه‌جایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: محدوده فاصله جابهجایی این اتحادیه‌ها برای هریک از آنها نیز تعریف شده است، برای مثال محل انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین چون مشتری‌های خاص دارد می‌تواند در شهرک صنعتی خارج شهر باشد، اما برای اتومبیل‌های سبک باید محلی در اطراف شهر در نظر گرفت تا همه مردم امکان دسترسی داشته باشند.  

امیری بیان کرد: برای اینکه بتوانیم شهرک‌های صنفی مشاغل را در کرمانشاه راه‌اندازی و مشاغل فنی را به آنجا منتقل کنیم، نیازند کمیته تخصصی شهرک‌های صنفی هستیم و پیشنهاداتی را نیز در این زمینه ارائه داده‌ایم.  

وی معتقد است، این کمیته باید با حضور دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری، شهرداری، اتاق اصناف، شرکت‌های خدمت رسان، راه و شهرسازی و... تشکیل شود و ریاست آن با استانداری و دبیری آن نیز با اتاق اصناف باشد.  

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: در قالب این کمیته، اتاق اصناف پیشنهاد می‌دهد چه اصنافی مایل به جابجایی هستند و وظیفه هر بخش مشخص خواهد شد. همچنین پیگیری‌های مستمر و دقیق می‌شود نه آنکه یک زمان موضوعی درباره ساماندهی یک صنف مطرح شود و تا مدت زیادی از آن خبری نباشد و به مشکل برخورد کند.  

وی گفت: در این کمیته مشخص خواهد شد زمین را باید چه بخشی تامین کند، چه بخشی ساخت و ساز انجام دهد و مابقی کارها به چه شکل انجام شود.  

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه افزود: جلسه‌های این کمیته باید به صورت مستمر برگزار شود تا بتوان ساماندهی مشاغل فنی کرمانشاه را یکی پس از دیگری تعیین تکلیف کرد.  

امیری همچنین خواستار پای کار آمدن جدی شهرداری در این زمینه شد و اضافه کرد: بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، وظیفه ساماندهی این مشاغل بر عهده شهرداری به عنوان متولی اصلی است.

کد خبر 478102 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی اصناف استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اصناف استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک