Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات پیش رو از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور پیش از ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان که در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال به مهم‌ترین مؤلفه‌های این موضوع مهم اشاره کرد و اظهار داشت: رقابت، مشارکت سالم و امنیت از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و محورهای اصلی و لازم برای برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اجرای دقیق این محورهای مهم و تأکید وزارت کشور در این زمینه گفت: سلامت و‌ امنیت در انتخابات از مهم‌ترین موضوعاتی است که بر عهده وزارت کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان به اقدامات انجام‌شده در طول ماه‌های گذشته با هدف ایجاد امنیت و سلامت بین داوطلبان این دوره از انتخابات و‌ اقشار مختلف مردم اشاره کرد و افزود: این روند تا زمان برگزاری انتخابات با جدیت دنبال می‌شود تا انتخاباتی پرشور همچون ادوار گذشته در استان سمنان را شاهد و ناظر باشیم.

98 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم در پلدختر تعیین شد63 کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه‌های 4 گانه استان بوشهر تایید صلاحیت شدند‌

خجسته پور بیان کرد: برای فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باید موضوعاتی ازجمله آگاهی بخشی عمومی اعتمادیان و رضایت‌مندی موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعمال رویکردهای کارشناسی در آگاه‌سازی مردم بسیار حائز اهمیت است افزود: باید از ظرفیت و نقش رسانه‌ها برای اعتمادسازی و آگاهی بخشی و جلب رضایت مردم به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: بیان دستاوردها و خدمات دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی مسئولان دستگاه‌ها به مردم باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

خجسته پور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با تمامی اقشار و گروه‌های جامعه ارتباطی صمیمانه داشته باشند و به‌عبارتی‌دیگر در بین مردم باشند.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟

بدون شک انتخاب شهر سمنان به عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی این شهر و حتی استان در سال‌های اخیر بوده است. اما نکته قابل توجه در این زمینه نقش پررنگ مردم و سازمان‌های مردم نهاد در کسب است عنوان برای شهر سمنان است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079381 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد