Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران افزود: طرح "مفتاح الجنه" به منظور دیدار، مجالست، مصاحبت و همنشینی مسئولان و خیران با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و در راستای ارتقای همدلی و ترویج گفتمان  مشارکت همگانی در رسیدگی به نیازمندان در طول سال اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را دیدار با خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و بررسی مشکلات و نیازهای مادی و معنوی آن‌ها در ابعاد مختلف عنوان و تصریح کرد: حضور مسئولان و خیران در منازل مددجویان و بررسی و مشاهده مشکلات و نیازهای این خانواده‌ها موجب جریان سازی سنت حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و اثر گذاری آن در خدمت‌رسانی مؤثر به نیازمندان و زمینه سازی برای کمک به رفع نیازهای جامعه هدف  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری رویکردهای دیگر کمیته امداد در اجرای «طرح مفتاح الجنه» را ارتقای مسئولیت اجتماعی مدیران و آحاد مختلف جامعه در قبال نیازمندان و اطمینان بخشی و اعتماد افزایی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه فقر زدایی عنوان کرد و ادامه داد: با همین رویکرد زمینه افزایش مشارکت خیران در سایر برنامه های اجرایی این نهاد و رفع مشکلات موجود در خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی خیران و دستگاه‌های اجرایی فراهم می شود.
صفری با اشاره به گزارشی از اجرای این طرح در استان زنجان در ۹ ماهه امسال، ادامه داد : در قالب «طرح مفتاح الجنه» تا پایان آذر ماه با ۹ هزار و ۶۵۸ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همراهی مسئولان، خیران، حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین دیدار و از آنها تفقد و دلجویی به عمل آمد.

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره زنجان کمیته امداد امام خمینی ره زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است