Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در هجدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که در رابطه با سقوط هواپیما کسی بازداشت است یا نه، گفت: جای تقدیر و تشکر از ستاد نیروهای مسلح و عزیزان‌مان در هوافضا دارد که خاضعانه در برابر ملت حاضر شدند و آنچه را باعث این حادثه شد به مردم گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه ابتدا کمیسیون‌های تخصصی در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده و ابعاد موضوع در حال بررسی است. شاید ابتدا باید اعلام می‌شد که چنین کمیسیون‌هایی تشکیل شده است.

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح مامور شده که با بررسی ابعاد مختلف و بهره‌گیری از کارشناسان متخصص حوزه سایبری و جنگ الکترونیک و اطلاعات ضبط شده در جعبه سیاه هواپیما و جمع‌آوری همه اطلاعات موضوع را بررسی کند. از تعداد زیادی از افرادی که در این موضوع بودند تحقیقات شده است. هر شب تیم‌های ما از سازمان قضایی نیروهای مسلح تا ساعت ۱۱شب مشغول تحقیق هستند.

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: در این بررسی‌ها چند نکته را مورد بررسی قرار دادیم. نکته اول استیفای حقوق مادی و معنوی جانباختگان و خانواده‌هایشان است و ما مطالبه‌گر و اقدام‌کننده برای استیفای حقوق این خانواده‌ها هستیم. محور دوم ما کشف حقیقت است. اکنون نظریات مختلفی مطرح است و ما با بررسی همه آنها به نتیجه خواهیم رسید. محور سوم، اجرای عدالت در این رسیدگی است.

وی ادامه داد: تاثیر سبب و تاثیر مباشر را بررسی خواهیم کرد. در این قصه بررسی خواهیم کرد که جنگ‌افروزی آمریکا به عنوان سبب این حادثه چه میزان نقش داشته است. افرادی بازداشت شدند و رسیدگی ادامه دارد.

کد خبر 478119 برچسب‌ها سخنگوی قوه قضائیه سقوط هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضائیه سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ