Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های آمریکایی، به نقل از «کارشناسان» امنیت سایبری اعلام کردند که «هکرهای روسی» تلاش کردند به شرکت سوخت فسیلی اوکراینی بوریسما نفوذ کنند.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که این حمله‌ها در نوامبر ۲۰۱۹ به ثبت رسیده است؛ زمانی که بسیاری از رسانه‌های آمریکایی مشغول گزارش درباره «جو بایدن» نامزد انتخابات ۲۰۲۰، اوکراین و استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیویورک تایمز به نقل از شرکت کالیفرنیایی «اریا ۱» گزارش داد که شماری از هکرها از این شرکت اوکراینی اطلاعات دزدیدند. عاملان این حمله با احداث صفحات ساختگی، صفحه ورود شرکت‌های فرعی بوریسما را شبیه‌سازی کردند. بنا به گزارش‌ها، هکرها این صفحات ساختگی را برای کارکنان بوریسما ارسال کردند تا بتوانند اطلاعات حقیقی آنها را به دست آورند. 

به گزارش نیویورک تایمز، هکرها توانستند کارمندان بوریسما را فریب داده و با به دست آوردن اطلاعات آنها به سرورهای این شرکت پتروشیمیایی دست پیدا کنند. اریا ۱ گزارش داده که این رمزدزدی «موفقیت‌آمیز بوده است»، اما جزئیات بیشتری ارائه نداد. 

متخصصان امنیت سایبری گزارش داده‌اند که شیوه حمله به بوریسما مشابه حمله به کمیته ملی حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶ است. اریا ۱ گزارش داده که هکرهای روسی مسئول این حمله سایبری بوده‌اند.    

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوکراین هکرهای روس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعقیب سرباز روسی توسط پهپاد انتحاری اوکراینی ؛ نتیجه را ببینید دوئل مرگبار سرباز روس با پهپاد اوکراینی (فیلم) سرباز روس با جا خالی دادن پهپاد انتحاری اوکراینی را ناکام گذاشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری اوکراینی به سامانه بوک روسی
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه