Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل نجار» رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه بر تاکید مقام معظم رهبری بر جلوگیری از خسارت بیشتر در مناطق سیل‌زده چه اقداماتی در این زمینه تاکنون انجام داده‌اید؟ گفت: تمام عوامل اجرایی، نیروهای مسلح، سپاه و هلال‌احمر از قبل از شروع بارندگی شدید در اینجا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا پیام مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا همه دلگرم‌تر و با عشق و علاقه بیشتری به کار خود ادامه دهیم و امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات رفع شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: همه عوامل اجرایی تلاش خود را می‌کنند و امیدواریم خسارت گسترده‌تر نشود.

نجار درباره بازگشایی راه‌های روستایی نیز گفت: عمدتا در مسیرهای روستایی آب‌نما وجود دارد و تا آب فروکش نکند، امکان تردد از این مسیرها به راحتی امکان‌پذیر نیست. آب‌ درحال حاضر با توجه به کاهش بارندگی در حال فروکش است و ما امیدواریم هرچه سریعتر امدادرسانی بیشتر انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسماعیل نجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده سخنگوی صنعت آب برای سیستان و بلوچستان/سدها لبریز شدند
  • کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است