Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال امید در آستانه دیدار با چین در آخرین بازی مرحله گروهی گفت:بدون شک با تمام وجود در بازی آخر می جنگیم تا ثابت کنیم شایسته شکست در بازی قبلی نبودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر سلمانی با بیان این موضوع اظهار داشت: دو بازی اول برای ما بسیار سخت بود و فکر می کنم با بدترین قرعه ممکن مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برابر ازبکستان بازی کردیم که قهرمان دوره قبل است با این وجود حریف تحت تاثیر بازی ما قرار داشت و دو گل مسلم را از دست دادیم. بازی دوم هم برابر کره جنوبی بود که فکر می کنم قهرمان این دوره باشد. با این حال شایسته شکست نبودیم و حداقل حقمان این بود که بازی مساوی شود.
سلمانی اضافه کرد: دو بازی قبل تمام شد حالا فرصت آخر باقیست برای اینکه از اعتبار و آبروی خودمان و کشورمان دفاع کنیم. مطمئن باشید در این بازی با تمام وجود می جنگیم تا ثابت کنیم لایق این نتایج نبودیم. باید مقابل چین پیروز شویم و به نتیجه بازی دیگر هم هیچ توجهی نداریم.
هافبک تیم امید در پایان گفت: کادر فنی و مسئولین تیم در این مدت همه امکانات لازم را برای ما فراهم کردند. انصافا هیچ کمبودی برای تیم وجود نداشت و همه چیز را فراهم کردند. حتی آشپز از ایران آوردند که غذای مناسب برای بچه ها تهیه شود. از نظر فنی هم برنامه ها و تاکتیک تیم کاملا مشخص بود. بچه ها هم تمام تلاش خودشان را کردند اما شرایط حریفان ما واقعا متفاوت بود. کره ای ها تیم منسجم و هماهنگی بودند که مشخص است مدت زیادی کنار هم بودند. به هر صورت امیدوارم در بازی آخر این شرایط جبران شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی فوتبال چین کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که قهرمانی‌اش در بوندسلیگا را قطعی کرده به دنبال پیروزی در بازی‌های باقیمانده و حفظ رکورد شکست‌ناپذیری است. آنها فردا در بای‌آرنا میزبان اشتوتگارت هستند. آلونسو در نشست خبری پیش از دیدار، از آنها تمجید و تاکید کرد که تلاش می‌کنند لیگ را بدون باخت به پایان برسانند.

نظرتان در مورد اشتوتگارت؟
اشتوتگارت واقعا خوب بازی می‌کند، آنها مربی و بازیکنان خوبی دارند و فوتبال جذابی بازی می‌کنند. ما برای یک بازی فشرده و سخت آماده هستیم. آنها منعطف هستند و در کار با توپ عالی نشان داده‌اند، برای من آنها یکی از بهترین تیم‌های اروپا در این فصل هستند و ما فردا مقابل یکی از بهترین‌های اروپا قرار می‌گیریم.

غیبت گرانیت ژاکا؟
گرانیت بازی فردا را به دلیل کارت زرد پنجم خود و محرومیت از دست خواهد داد. من به تیم اعتماد دارم که بدون او می‌توانیم خوب بازی کنیم. او به وضوح نفوذ زیادی در تیم دارد اما ما گزینه‌های کافی را برای پر کردن جای او در اختیار داریم.

وضعیت چمن بعد از جشن قهرمانی برابر وردربرمن و ورود هواداران؟
با مسئولان نگهداری چمن صحبت کرده‌ایم. می‌گویند چمن خوب و قابل بازی است. بعد از جشن‌ها مهم است که چمن شرایط خوبی داشته باشد و خوشبختانه مشکلی نیست.

به تمام کردن لیگ بدون باخت فکر می‌کنید؟
آدمی نیستم که به رکوردها فکر کنم و برایم مهم باشند اما قطعاً بردن لیگ با حداکثر امتیازات ممکن لذت خاصی دارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان