Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@19:09:01 GMT

جاده‌های ۶ استان کشور برفی است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۳۶۷

جاده‌های ۶ استان کشور برفی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف در جاده‌های ۶ استان کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اغلب محور‌های چهارمحال و بختیاری، همدان، اصفهان، محور‌های اراک ـ. توره و اراک ـ. بروجرد در استان مرکزی، محور یزد ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیراز و یزد ـ. کرمان در استان یزد، ارتفاعات هراز، فیروزکوه، کرج ـ. چالوس و کیاسر ـ. سمنان در استان مازندران شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در اغلب محور‌های دو استان مازندران و قم، محور اهواز ـ. سربندر، اهواز ـ. اندیمشک، خرمشهر ـ. اهواز، ایذه ـ. دهدز در استان خوزستان و محور‌های اردکان ـ. نائین و یزد ـ. اردکان در استان یزد بارش باران در جریان است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل‌نقلیه سنگین در گردنه صلوات‌آباد محور سنندج ـ. همدان تصریح کرد: در محور خلخال ـ. اسالم و گردنه صلوات‌آباد محور سنندج ـ. همدان تردد با زنجیرچرخ اجباری است.

به گفته این مقام پلیس راهور، در ارتفاعات اغلب محور‌های آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و اردبیل نیز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده وجود دارد. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور آذربایجان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان