Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماهینی از هواداران خداحافظی کرد.

طرفداری- ماهینی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش طرفداری، در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد حسین ماهینی با پرسپولیس فسخ شد و اکنون پس از سال ها حضور در این تیم، ماهینی دیگر عضوی از پرسپولیس نیست. اکنون این بازیکن با سابقه، پست خداحافظی ای در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهینی نوشت:

ممنونم، از باشگاه بزرگ پرسپولیس که اجازه داد هفت فصل پیراهن مقدسش که ارزوی بچیگیم بود رو بپوشم. از هوادارای عزیز پرسپولیس که همه جوره پشتم بودن و منو تحمل کردن. از تمام مربی‌هایی که برام زحمت کشیدن. از همبازی‌های خوبم که کنارشون خندیدیم و گریه کردیم. از بچه‌های زحمتکش تدارکات و دکترهای عزیز و ماساژور‌های عاشق تیم. از تمام دوستای خبرنگارم و رسانه‌ها‌ که خیلی وقت‌ها نتونستم جوابشون رو بدم و بدقولی کردم. از همسر عزیزم که مثل کوه پشتم بود و همیشه حمایتم میکرد. از پدر و مادرم که ایت‌الکرسی از دستشون نمی‌افتاد. از تمام دوستام در نقطه نقطه ایران عزیزمون. و یه عذرخواهی از هوادارای تیم بزرگ استقلال اگه صحبتی یا توییتی از من دیدن و باعث ناراحتیتون شد لطفا حلال کنید. هر اومدنی رفتنی هم داره و وجدانم راحته که هرچه در توانم بود برای تیمم گذاشتم حتی بیرون از زمین فوتبال. هیچ منتی سر احدی ندارم و هر کاری برای تیممون کردم دلی بود که خیلی مواقع به ضررم تمام میشد ولی کردم که تیم ضربه نخوره. در اخر بازم چیزی ندارم جز تشکر کردن از همه و به امید پوکر قهرمانی❤️ از طرف هواداری که پرسپولیسی به‌دنیا اومد، پرسپولیسی موند، بازوبند مقدسش رو بست و پرسپولیسی از این دنیا میره. حسین ماهینی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم

پرسپولیسی‌ها نسبت به طرح شکایت علیه هواداران سپاهان اقدام خواهند کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم‌آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به هواداران زن، اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه‌، آمده است:

باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند. گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.



این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!