Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: سامانه باربری کالاهای وارداتی و صادراتی در حال تنظیم است و قبل از پایان سال آماده می‌شود و با این کار دیگر اصلا کالاهای قاچاق بیمه نمی‌شود و بنابراین به صورت خود به خود امکان ورود و صدور کالای قاچاق وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، غلامرضا سلیمانی امروز در دهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: بیمه به عنوان یکی از ارکان نهاد مالی بانک و بورس می‌تواند اثر مثبتی در فضای کسب و کار کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمه یعنی مدیریت ریسک و ریسک در همه فضای کسب و کار وجود دارد، افزود: به همین دلیل اگر خوب مدیریت ریسک را انجام دهیم به معنای آن است که کار بیمه گری را انجام داده‌ایم به همین دلیل مصوبه‌ای برای تشکیل مرکز ملی ریسک داشته‌ایم که هیات موسس آن آماده شده که کار خوبی برای کشور خواهد بود ضمن اینکه این مرکز کاملا خصوصی است.

سلیمانی بیان داشت: از ۳۲ شرکت بیمه‌ای کشور فقط یک شرکت دولتی است و بقیه خصوصی است و بیمه در رابطه با خصوصی سازی کار مهمی انجام داده ضمن اینکه تعرفه‌ها را برداشته ایم.

وی اظهار داشت: بنابراین اظهار ساختار و برداشتن تعرفه‌ها به نوعی به خصوصی سازی صنعت بیمه کمک می‌کند.

سلیمانی اظهار داشت: یکی از بزرگترین ویژگی بیمه جمع آوری پول های خرد مردم است که از این پول های خرد می‌توانند کارهای بزرگی در بخش های سرمایه‌گذاری انجام دهند و سرمایه گذاری ما در بازار سهام است.

رئیس بیمه مرکزی گفت: ما در ایران حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان پول مردم را از طریق بیمه شدگان جمع کرده‌ایم ولی در ازای آن حدود ۵۰۰ میلیارد دلار تعهد داریم و این یک مقدار غیر طبیعی است زیرا یک نسبت باید بین حق بیمه دریافتی و تعهد باید وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: بعد از خروج ترامپ از برجام شرکت های بیمه‌ای خارجی با ما قراردادهای خود را لغو کردند و ما مجبور شدیم همه این تعهدات را قبول کنیم.

وی با اشاره به تعبیه صندوق بیمه خسارت حوادث طبیعی بیان داشت: این موضوع را مجلس تصویب کرده است.

سلیمانی اظهار داشت: حدود ۳۵ نوع محصول بیمه ای در کشور وجود دارد که معمولا مردم بیمه شخص ثالث و درمانی را بیشتر می‌شناسند بلکه مردم باید به بیمه‌های مختلف در بخش صنعت و بازرگانی باید آشنا شوند.

وی با بیان اینکه ما با گمرک در بخش بیمه‌ای سامانه باربری را آماده کرده‌ایم گفت: همچنین سامانه باربری کالاهای وارداتی و صادراتی در حال تنظیم است و قبل از پایان سال آماده می‌شود و با این کار دیگر اصلا کالاهای قاچاق بیمه نمی‌شود و بنابراین به صورت خود به خود امکان ورود و صدور کالای قاچاق وجود ندارد.

سلیمانی بیان داشت: الان ما در بخش بیمه‌ای موسسات تضمینی درست کرده‌ایم که ضمانت‌نامه‌ای بیمه‌ای بر این اساس کارکرد ضمانت نامه بانکی را دارد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به بیمه زندگی گفت: در کشورهای پیشرفته ۶۰ درصد پرتفوی شرکت های بیمه ای را تشکیل می‌دهد اما در ایران سهم آن ۱۴ درصد است. 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان پشت سر گذاشته است.   سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران برای اینکه هیچ بازیکن شایسته‌ای امکان حضور در این تیم را از دست ندهد، ۶۶ نفر را به سه مرحله اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد، اما به علت درخواست‌های زیاد از طرف هیئت‌های استانی و مربیان، این اردو به جای سه مرحله در چهار مرحله و با تعداد ۱۱۱ بازیکن برگزار شد.   در ادامه آرش صادقیانی ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم فراخواند تا تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود. این اردو از ۱۲ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به مدت یازده روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، میثم یموتی، امیرحسین شجاع، مصطفی صداقت، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، پارسا گله‌دار، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، ماهان برات‌زاده، امین پاشنا، امیرحسین نقوی، علیرضا پاشایی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، عماد اسدنژاد، امیررضا عباسی، هومن ناظمی، مسعود ایمری، آرش قهرمانی، طا‌ها لایقی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.   حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.   نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس