Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:22:41 GMT

پیام دستیاران استیلی؛ به مبارزه ادامه دهید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۶۲۵

تیم امید ایران از شانس کمتری نسبت به تیم های کره جنوبی و ازبکستان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی اگر با نتیجه مساوی به پایان برسد آن وقت پیروزی ایران در برابر چین با هر نتیجه ای برای ما موثر نخواهد بود و باید مهیای بازگشت به تهران شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین روزهایی برگزاری جلسات تمرین برای کادر فنی خیلی سخت می شود. چرا که در سایه انجام کارهای تاکتیکی باید از نظر روحی و روانی هم با بچه ها کار شود تا روحیه خود را از دست ندهند و با قوت در میدان حاضر شوند.

 

در روزهای اخیر دستیاران حمید استیلی تلاش زیادی در تمرینات داشتند تا همه چیز طبق روال پیش رود و تیم با امید و انگیزه‌ی بالا مهیای بازی با چین شود. اگر چه چین بازی را به ازبک و کره جنوبی باخته اما در برابر ایران تیمی از پیش بازنده نیست و طبیعتا برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود با همه توان به میدان خواهد آمد. این نکته ای بود که مورد توجه دستیاران حمید استیلی بوده و آنها با دقت و ریز بینی این موضوع را به دفعات به بازیکنان تیم امید گوشزد کردند.

 

تیم امید روز چهارشنبه در آخرین بازی گروهی ساعت 17:15 در شهر سونگلا با تیم چین مسابقه خواهد داد. در صورتی که امیدها در این بازی پیروز شوند و کره جنوبی هم ازبکستان را شکست دهد آن وقت تیم ایران شانس زیادی برای صعود خواهد داشت. در چنین شرایطی طبیعی است دستیاران حمید استیلی با  همه توان و سختکوشی تیم را برای مبارزه پایانی در مرحله گروهی آماده کنند.

 

 

 

 

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود

یک مامور پلیس انگلیس به دلیل انتشار تصاویری در حمایت از حماس، به «حمایت از تروریسم» متهم شد!

به گزارش ایسنا، پلیس انگلیس اعلام کرد یک مامور پلیس این کشور به دلیل انتشار تصویری در حمایت از جنبش مقاومت فلسطین (حماس) به حمایت از تروریسم متهم شده است.

در نوامبر سال گذشته در پی تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس، «محمد عادل» مامور پلیس ۲۶ ساله در منطقه «برادفورد» انگلیس بازداشت شد.

اداره مستقل نظارت بر رفتار پلیس انگلیس اعلام کرد تحقیقات پلیس مبارزه با تروریسم این کشور درباره پیام‌هایی تحقیق کرده که «محمد عادل» در پیام‌رسان واتساپ منتشر کرده است.

این نهاد انگلیسی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در روز دوشنبه، محمد عادل ۲۶ ساله به دو فقره انتشار تصویر در حمایت از یک سازمان ممنوعه (حماس) متهم شده است؛ اقدامی که ناقض ماده ۱۳ قانون تروریسم انگلیس است. گفته می‌شود این جرایم ادعایی در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۳ روی داده‌اند.»

دولت انگلیس حماس را یک «سازمان تروریستی» می‌داند و به همین دلیل مامور پلیس مذکور را از خدمت تعلیق کرده است. او قرار است در روز پنجشنبه برای رسیدگی به اتهامات خود در دادگاهی در لندن حاضر شود.

از هفتم اکتبر تا امروز پلیس انگلیس چندین نفر را به دلیل شرکت در تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان بازداشت کرده است. همچنین پلیس مبارزه با تروریسم این کشور اعلام کرده که چندین پرونده در رابطه‌ با حمایت از حماس در فضای مجازی دریافت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند