Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@10:19:34 GMT

البسه با طرح جدید برای سرخابی‌ها و سپاهان!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۷۰۶

در تابستان بود که پرسپولیس و استقلال، برند آلمانی آل اشپورت را برای تامین البسه خود در لیگ نوزدهم انتخاب کردند و حالا این تولیدی، وعده داده که برای نیم فصل دوم، پیراهن های جدید را برای تیم های سرخابی و سپاهان طراحی خواهد کرد. این در حالی است که هواداران پرسپولیس و استقلال، انتقادات زیادی را به پیراهن این دو تیم در نیم فصل اول داشتند اما آن زمان آل اشپورت کمبود وقت را دلیل طراحی نه چندان جذاب لباس ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- این برند وعده که روز سوم بهمن ماه از پیراهن جدید تیم پرسپولیس رونمایی خواهد کرد تا این تیم با لباسِ نو به استقبال نیم فصل دوم و بازی با تراکتور برود. اما هنوز مشخص نیست که زمان رونمایی از البسه استقلال و سپاهان چه زمانی است.

همچنین آل اشپورت اعلام کرده که باتوجه به المان های مخصوص، این طراحی را انجام داده و نشانه های خاصی روی پیراهن هر سه تیم وجود خواهد داشت. بنابراین احتمالا شاهد طرح های اختصاصی خواهیم بود.

به نظر می‌رسد یک دست لباس برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به صورت خاص در اختیار این تیم ها قرار می‌گیرد که باید دید چه تفاوتی با لباس های لیگ دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ نوزدهم پرسپولیس استقلال استقلال و سپاهان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!