Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@21:36:01 GMT

۷۰ معلول و مددجو جذب بازار کار شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۷۸۶

۷۰ معلول و مددجو جذب بازار کار شدند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، زهره اکرمی در حاشیه بازدید از کارگاه صنایع دستی یکی از مددجویان افزود: سقف مبلغ تسهیلات تا ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شد و به متقاضیان طرح‌های کسب و کار خرد، خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت ‌شده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود یکصد طرح خوداشتغالی مددجویان که بیشترشان معلول هستند، برای دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل در انتظار دریافت وام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی ادامه داد: در صورت پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات، زمینه اشتغال بیش از ۱۲۰ نفر در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و قالی‌بافی فراهم خواهد شد.

رئیس بهزیستی ابرکوه اضافه کرد: با توجه به اینکه ۱۰ درصد افراد جامعه‌ به نحوی با معلولیت‌های مختلف ذهنی، جسمی، حرکتی، شنوایی و بینایی روبرو هستند، ۷۰ درصد معلولان شهرستان متأهل هستند.

وی تاکید کرد: با وجود تلاش مراکز مشاوره تحکیم بنیان خانواده در این شهرستان در کاهش آسیب‌های اجتماعی، امسال ۴۰ درصد متقاضیان پرونده‌های طلاق از طریق مشاوره با یکدیگر صلح و سازش کردند.

 این مسئول برگزاری دوره‌های مهارت زندگی، آموزش پیش از ازدواج، ارائه خدمات مشاوره از سوی کارشناسان اورژانس اجتماعی این اداره و همچنین سازمان‌های مردم نهاد(سمن‌ها) را در کاهش این پدیده اجتماعی رو به افزایش در جامعه بسیار موثر دانست.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 478142 برچسب‌ها اشتغال استان یزد سازمان بهزیستی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اشتغال استان یزد سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات