Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از استقرار بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابعاد این سیل وسیع است اما خوشبختانه به واسطه حضور میدانی و استقرار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و واحدهای بسیاری از نیروی زمینی سپاه و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از همان ساعات ابتدایی سیل برداران ما با همه امکانات و توانمندی‌ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسدران با اشاره بر اینکه 5 گروه مهندسی سپاه گسترش پیدا کرده است تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای سپاه با 50 دستگاه مهندسی برای بازگشایی جاده‌ها و جلوگیری از پیش روی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان در حال انجام فعالیت هستند.

به گفته سرلشکر سلامی سه فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امداد رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هستند همچنین گروه‌های جهادی نیز برای کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شده‌اند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه نیز در حال انتقال امکانات خود به این منطقه است البته نیروی دریایی سپاه از همان روز نخست با امکانات خوب کار امداد رسانی به این منطقه را آغاز کرده است.

دستور وزیر صنعت برای رسیدگی به مشکلات سیل زدگانپویش جمع‌آوری کمکهای مردمی برای "سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان" آغاز شد + تصاویراوضاع بحرانی در منطقه "جیگن بالا" جاسک/ نجات 20 سیل زده پس از 30 ساعت توسط بالگرد ارتش

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی از استقرار بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات و تجهیزات پیشرفته در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این بیمارستان مجهز به سی تی اسکن، ام ار آی و بهترین تجهیزات تشخیصی است.

وی بیان کرد: بیمارستان صحرایی سپاه به صورت تخصصی به درمان بیماران ناشی از این حادثه و بیماران دیگر می‌پردازذ=د.

انتهای پیام/394/ ت

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان