Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:40:34 GMT

خلازیر جنوبی بلاتکلیف است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۸۷۲

خلازیر جنوبی بلاتکلیف است

نژاد بهرام با اشاره به کوره های آجرپزی مستقر در منطقه ۱۹ گفت: از حدود ۴۰ کوره آجرپزی کمتر از پنج کوره تعیین تکلیف شده اند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «زهرا نژاد بهرام» در جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص منطقه 19 گفت: خلازیر و پارک ایرانیان سال هاست که از اوقافی بودن زمین، مسایل و عواقب بسیاری دچار مشکل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران افزود: نشاط اجتماعی و ارزش سکونت بالا به پیوستگی و انسجام خوب بین ساکنان منطقه 19 کمک می کند؛ بنابراین منطقه 19 از مناطق سرزنده شهر است که قابلیت رسیدگی و پیشرفت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: کمبود الزامات شهری باعث شده است تا منطقه 19 با چالش های جدیدی مواجه شود که از جمله می توان به رفع اوقات فراغت، بهداشت و روان و امور فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: قرار شده است که درباره منطقه خلازیر بررسی هایی انجام شود که آیا تغییر پهنه در دستور کار قرار بگیرد یا نه، با توجه به اینکه زمین این محدوده اوقافی است.

 

نژاد بهرام اظهار داشت: در خلازیر شمالی اقدامات خوبی انجام شده است اما خلازیر جنوبی همچنان بلاتکلیف مانده است.

 

وی با اشاره به کوره های آجرپزی مستقر در منطقه 19 گفت: از مجموع کوره ها که چهل عدد است، کمتر از پنج کوره تعیین تکلیف شده اند و بقیه کوره ها در انتظار تعیین تکلیف هستند.

 

نژاد بهرام یادآور شد: برخی معابر خلازیر شمالی جاده خاکی بودند که با اهتمام شهرداری منطقه 19 آسفالت شده و فقط دو معبر دیگر باقی مانده اند.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما انتقام سخت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی خلازیر شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی