Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@07:17:15 GMT

انتقال سجاد آقایی به ذوب آهن نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۲۴۰

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سجاد آقایی، مهاجم 20 ساله تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر با قراردادی 6 ماهه قرضی به تیم ذوب آهن اصفهان منتقل شد.

ساعاتی پس از انتشار عکس قرارداد آقایی با تیم ذوب آهن با اعلام باشگاه استقلال، جدایی این بازیکن منتفی شد و قرار شد او برای ادامه فصل در جمع آبی پوشان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام امیری، مشاور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا تایید کرد که مشکل انتقال آقایی به ذوب آهن حل شده و این بازیکن برای ادامه فصل در این باشگاه حضور خواهد داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران ذوب آهن اصفهان سجاد آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا