Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور امروز از مجموعه میدان میوه و تره بار شهرستان آستانه‌اشرفیه بازدید و در نشستی روند تسهیل بهره‌برداری از این طرح را بررسی کرد.

او در این نشست به مصوبات حمایتی جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا پیرامون حمایت از رونق تولید اشاره کرد و افزود: در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم باید همت جدی برای جلوگیری از ایجاد خلل در روند تولید و اشتغال، وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: برای اجرای این طرح اعم از احداث، محوطه‌سازی و تجهیزات، تاکنون ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بابک دین پرست افزود: با راه اندازی کامل این میدان میوه و تره بار برای ۳۸۵ نفر به صورت مستقیم و ۳ هزار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

او گفت: این میدان میوه و تره بار در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و با زیربنای پنج هزار و ۶۶۳ متر مربع با هدف حمایت از تولید کشاورزی و مصرف کننده با ۴۶ واحد تجاری احداث شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تصریح کرد: بر اساس پیش بینی‌ها این مجموعه حدود ۳۴ درصد حجم میوه و تره بار مورد نیاز شرق استان را تامین و فاز دوم احداث پایانه صادرات و بسته‌بندی را نیز دنبال می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصادی و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و با حضور در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه‌های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت دولت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاکستان بر اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، دهم اردیبهشت‌) در نشست خبری که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه مصداقی خوب برای همکاری میان دستگاه‌های مختلف کشور است. همان‌طور که ما شاهد همکاری میان دیپلماسی و میدان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بودیم، برگزاری چنین نمایشگاهی هم نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی افزود: افزایش نرخ تبادلات و توافق‌های ایران با شریکان خارجی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تحقق برخی پروژه‌های مشترک، چه در حوزه‌ همسایگان و چه با کشورهای دورتر، نشان‌دهنده موفقیت نسبی ایران بوده است و البته ما به تلاش خود همچنان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره پروژه خط لوله گازی آی‌پی نیز تصریح کرد: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است که در سفر اخیر رئیس‌جمهوری مورد اهتمام بوده است؛ ازاین‌رو در چارچوب توافق دوجانبه انتظار داریم این پروژه مهم و راهبردی به نتیجه برسد.

کنعانی با بیان اینکه طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید کرده است، گفت: مذاکرات کارشناسی انجام‌شده، همچنین مذاکرات سطح عالی انجام‌شده پیشین دو کشور، زمینه‌ساز آغاز فاز اجرایی ٨٠ کیلومتری اجرای این خط لوله در خاک پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود