Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از بازیکنان تیم استقلال که تهدید به فسخ قرارداد کرده بود، پس از دریافت بخشی از مطالباتش قبول کرد در جمع آبی‌پوشان بماند. تاریخ انتشار: 12:25 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۲۵۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از بازیکنان استقلال که معوقات خود را دریافت نکرده بود و گفته می‌شد قصد شرکت در تمرینات تیمش را ندارد، روز یکشنبه به ملاقات مسئولان باشگاه رفت و موفق شد چک روز برای دریافت طلب خود دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، بازیکن مورد اشاره راضی به حضور در تمرین شد و اعلام کرد حالا که وضعیت مالی او رو به راه شده، دیگر قصدی برای ترک تیم ندارد. البته این بازیکن قرار بود برای مطالبات همه بازیکنان با مدیران باشگاه صحبت کند، اما خودش صاحب چک شد و به خانه برگشت. حالا باید دید واکنش سایر همبازیان او چیست؟

البته استقلالی‌ها در تلاش هستند تا آخر هفته، بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند، ولی به هرحال از قدیم در استقلال و پرسپولیس رسم بوده هر کسی زور بیشتری دارد یا صاحب اسم و رسمی شده، زودتر به پول خود می‌رسد.

یکی از مسؤولان باشگاه استقلال اعلام کرد تا اینجای کار، بازیکنان تیم آبی‌پوش پایتخت حدود ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند و روند واریزی پول به حساب اعضای تیم در ماه آینده هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

حضور مجیدی و غفوری در باشگاه استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس