Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات و امنیت سپاه پاسداران گفت: تشییع‌های باشکوه سردار قاسم سلیمانی و قدردانی مردم از مخلصین و مجاهدان راه حق درس بزرگی به دشمن داد تا دیگر چنین گستاخی علیه نیروهای مردمی و مدافع کشور نداشته باشند.

سردار حسن رستگارپناه رئیس مرکز مطالعات و امنیت سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس با تسلیت شهادت شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و جانباختگان تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: وقتی آمریکا اعلام می‌کند ۵۲ نقطه داخل ایران را هدفگیری و آماده شلیک دارد این شرایط کاملا جنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مطالعات و امنیت سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن در چنین شرایطی پیش‌بینی‌هایی دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا در جنایاتی که در سر دارد از جمله اقداماتی که می‌کند پروازهای خود در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه را با ایجاد محدودیت به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کند تا در دالن‌های هوایی خطرپذیر حضور نداشته باشند.

سردار رستگارپناه تأکید کرد: ما هم در شرایطی که قصد انتقام داشتیم باید در کشور محدودیت‌های پروازی اعمال می‌کردیم که اگر دشمن قصد حمله و تجاوز را داشت کمترین آسیب پذیری را داشته باشیم که علت انجام نشدن آن در حال بررسی است.

رئیس مرکز مطالعات و امنیت سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در شرایط پیچیده یک حادثه دلخراش و ناگوار پیش آمد، تصریح کرد: باید مجموعه خانواده‌های عزیز و محترم با تحمل، صبر و صبوری منتظر باشند تا با شفافیت کامل علت و عوامل این حادثه تلخ مشخص شود.

سردار رستگارپناه با بیان اینکه سپاه پاسداران صریح و شفاف این حادثه و شلیک موشک از سامانه را اعلام کرد، عنوان داشت: در جنگ‌ها و حوادث مختلف و مشابه دنیا به این شکل پس از تنها سه روز مسؤولیت حادثه اعلام نشده است و با صبوری و متانت نفس داغداران باید به گونه‌ای عمل کرد تا فضا در اختیار دشمنان قرار نگیرد و مشکلاتی برای کشور ایجاد شود.

وی در ادامه با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی ابراز داشت: این شهادت جانگداز در مقطع زمانی بسیار حساسی رخ داد که دشمن بار دیگر دست به خباثت و شیطنت زد که طینت و شرایط بد منشی دشمن ما بیش از پیش شفاف و روشن شد.

رئیس مرکز مطالعات و امنیت سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم قدرشناس، فهیم و هوشمند ایران در حوادث مختلف با تشخیص درست برای از روند چهل ساله انقلاب دفاع و حضور داشته‌اند، ادامه داد: این تشییع‌های باشکوه نشان داد روند انقلاب اسلامی با شناختی بیشتر، با شتاب سریع‌تر و بهتری پیش می‌رود و مردم پای کشور، انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده و با قدردانی از مخلصین و مجاهدان راه حق درس بزرگی به دشمن دادند تا دیگر چنین گستاخی علیه نیروهای مردمی و مدافع کشور نداشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران قاسم سلیمانی آمریکا امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند